کد خبر: ۸۷۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۷ - ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - 2015December 02
شفا آنلاین>اجتماعی>کارشناس سازمان هواشناسی کشور درباره کاهش دما تا دوشنبه هفته آتی در مناطق مختلف کشور، گفت: تا اوایل هفته آینده، در نیمه شمالی کشور، کاهش 10-15 درجه ای و در جنوب کشور، 8-10 درجه کاهش دما، پیش بینی می‌شود.
به گزارش شفا آنلاین،گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی کشور ، در خصوص هوای استان‌های مرزی کشور اظهار کرد: امروز در مرز خسری،مهران و شلمچه بارندگی داشته و فردا بارش‌های پراکنده و کاهش 7-8 درجه ای دما را در روزهای آینده در این مناطق شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به وضعیت هوای امروز کربلا و نجف گفت: کربلا و نجف امروز بارش پراکنده و کاهش ابر را شاهد بوده و برای فردا وزش باد برای این دو شهر پیش بینی میشود. همچنین از چهارشنبه تا جمعه ، 10 درجه کاهش دما در کربلا و نجف داریم.

کارشناس سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت هوای پایتخت در چند روز آینده گفت: امروز بارش باران و بارش برف در ارتفاعات تهران را داریم و بیشنه و کمینه دمای هوا (13 و 10) درجه سانتی گراد است. همچنین پنج شنبه بارش پراکنده و جمعه بارش پراکنده را شاهد خواهیم بود.

وی همچنین درباره کاهش دما تا دوشنبه هفته آتی در مناطق مختلف کشور اظهار کرد: تا اوایل هفته آینده در نیمه شمالی کشور کاهش 10-15 درجه ای و در جنوب کشور 8-10 درجه کاهش دما پیش بینی می‌شود.

گفتنی است سازمان هواشناسی نسبت به آبگرفتگی در استان‌های آذربایجان غربی،کرمانشاه، لرستان، ایلام هشدار داده است.میزان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: