کد خبر: ۸۷۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۳ - ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - 2015November 30
شفا آنلاین>سلامت> «یک کمک بهیار بیمارستان امام خمینی (ره) توسط یکی از بیماران چاقو خورد»، این خبر را یکی از عوامل این بیمارستان می‌دهد و در ادامه می‌گوید: «خسته شدیم از حکایت‌های تکراری، از اتفاقاتی که بوی تازگیشان را از دست‌داده‌اند.»
به گزارش شفا آنلاین به نقل از سپید،  ساعت حدود 1 صبح را نشان‌می‌داد، آن شب اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) از شب‌های دیگر شلوغ‌تر و ناآرام‌تر بود. خبر می‌آید که بیمار بخش 1 اورژانس بیمارستان، بی‌قرار است و مدام از ایزوله بیرون می‌آید. یکی از کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) ضمن تایید خبر مجروح‌شدن یکی از عوامل اورژانس، اعلام‌می‌کند: «بیماری میانسال و بی‌خانمان، به دلیلTB در یکی از اتاق‌های ایزوله اورژانس بستری‌بود و علی‌رغم توصیه پرسنل مدام از ایزوله خارج‌می‌شد. کمک بهیار بخش، با وجود پرخاشگری او، به سراغش رفت و سعی کرد بیمار را آرام‌کند.»

ماجرا از چه قرار بود؟
       کمک‌بهیار بخش، آن لحظه به تنها چیزی که فکرمی‌کرد، آرام کردن بیمار بود اما مریض، ناگهان چشمم به چاقوی میوه‌خوری کنار تخت می‌افتد و درجا در شکم کمک بهیار فرو‌می‌کند. این منبع آگاه در ادامه بیان‌می‌کند: «بیمار با ضربه چاقوی میوه‌خوری پهلوی چپ کمک‌بهیار را مورد ضربه‌قرار‌داد که باعث پارگی احشاء‌ و در جریان این ضربه، مصدوم بلافاصله و جهت درمان به اتاق جراحی انتقال یافت.»

 این کمک بهیار در حال حاضر در آی سی یو بیمارستان امام خمینی (ره) بستری‌است و بعد از جراحی، قسمتی از کولونش برداشته‌شد، چرا که چاقو به روده بزرگ او اصابت‌کرده‌بود. نیروی انتظامی، همان شب بیمار را بازداشت‌کرد و بعد از چند ساعت او را با دستبند، به بخش بازگرداند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: