کد خبر: ۸۷۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۰ - ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - 2015November 28
شفا آنلاین>سلامت>مدیرعامل محک گفت: در سال‌های 79 تا 93 ثبت بیماران سرطانی در محک با رشد 16 درصدی روبرو بوده است.
به گزارش شفا آنلاین، آراست احمدیان مدیرعامل محک، در نشست خبری افتتاح اولین بخش درد و مراقبت‌های تسکینی سرطان کودکان در ایران و خاورمیانه در بیمارستان محک بیان کرد: بیماری سرطان رشد 16 درصدی خود را در سال‌های 79 تا 93 طی کرده است. از بدو تأسیس محک تا امروز 23 هزار و 222 پرونده در این مرکز ثبت شده است و 13 هزار و 586 نفر تحت پوشش حداقل یکی از خدمات حمایتی ما بوده‌اند.

وی اضافه کرد: محک در طول 25 سال فعالیت همواره خود را در سطح ملی و بین‌المللی مورد ارزیابی قرار داده است. وجود صورت‌های مالی و گزارش‌های بازرسان این امکان را به خیرین می‌دهد که از نحوه هزینه‌ها با خبر شوند، تا به حال 6 ممیزی را پشت سر گذاشته‌ایم در حال حاضر نیز بین 263 مؤسسه غیردولتی دنیا در رتبه دهم هستیم.

احمدیان اضافه کرد: در سال 86 این بیمارستان فوق‌تخصصی بهره‌برداری شده است و به موضوع سرطان اختصاص دارد که تمام خدمات و فعالیت‌های آن با مشارکت‌های مردمی صورت می‌گیرد. هر چند که این مشارکت‌ها مشروط بر این است که اصول عملکرد در دو محور شفافیت و پاسخگویی به عنوان یک سازمان مردم نهاد رعایت شود.

وی اظهار کرد: هزینه‌‌ی دو سال اداره بیمارستان معادل ساخت یک بیمارستان جدید است. خوشبختانه توانسته‌ایم با متمرکز ساختن منابع مالی خیرین به اداره این بیمارستان بپردازیم زیرا اداره بیمارستان از ساخت آن مهم‌تر است.

مدیرعامل محک گفت: تبلیغات علمی از جمله مهمترین محورهای مؤسسه محک است. بدین ترتیب توانسته‌ایم رضایت تأمین‌کنندگان منابع مالی مؤسسه و بیمارستان محک را فراهم آوریم.
برچسب ها: سرطان ، محک ، بیمارستان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: