کد خبر: ۸۷۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۰ - ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - 2015November 27
شفا آنلاین>سلامت>معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: طرح ساها در اختیار تمامی پژوهشگران قرار گرفته و درآمد حاصل از آن صرف تجهیزات آزمایشگاهی خواهد شد.
به گزارش شفا آنلاین،واشقانی معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی  گفت: بزرگ ترین پروژه ملی که در دانشگاه آزاد اسلامی اتفاق افتاده است، طرح ساها نام دارد، همچنین ما بیش از 7600 آزمایشگاه و 3400 کارگاه در مجموعه‌ی دانشگاه آزاد اسلامی داریم و همه واحدهای دانشگاهی باید اطلاعات مربوط به این آزمایشگاه‌ها را وارد این سامانه کنند و تا کنون بیش از 411 واحد اقدام به ثبت اطلاعات خود کرده‌اند.

وی ادامه داد: از بین 411 واحدی که اقدام به ثبت اطلاعات کرده‌اند، که 133 واحد اطلاعاتشان تکمیل شده و بقیه واحدها نیز باید سریعا به تکمیل این اطلاعات بپردازند، همچنین بیش از 12000 دستگاه و تجهیزات، اطلاعاتشان وارد این سامانه اعلام شده و بیش از 2500 ثبت خدماتی هستند که مورد ارزیابی قرار گرفته است . 

وی در پایان گفت: این اطلاعات در اختیار پژوهشگران دانشگاه آزاد و دیگر نهادهای دولتی قرار می‌گیرد و باعث می‌شود که امکانات لازم را در اختیار دانشجویان قرار دهد و ما می‌توانیم مدیریت منابع مالی را از این طریق انجام دهیم و درآمد حاصل از این سامانه صرف تجهیز آزمایشگاه می‌شود و 20 درصد آن نیز متعلق به کارکنان فنی آن بخش می‌شود. yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: