کد خبر: ۸۷۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶:۴۰ - ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - 2015November 26
شفا آنلاین>اجتماعی>روز گذشته خبر به کما رفتن بهنام صفوی در فضای مجازی منتشر شد و خیلی زود تبدیل به سوژه اصلی شبکه‌های اجتماعی شد. این خبر که به نقل از خبرگزاری مهر بود، عکسی از بهنام صفوی داشت که او را در بیمارستان عرفان نشان می‌داد.
به گزارش شفا آنلاین،به نقل از سپید  انتشار این عکس باعث حضور برخی از طرفداران بهنام در این بیمارستان aشد، درحالی‌که بهنام صفوی روز یکشنبه ۲۸ تیر ۹۴ با همراهی دوستان و خانواده خود برای انجام مقدمات قبل از عمل در بیمارستان عرفان سعادت‌آباد بستری شده بود و بعد از عمل جراحی سختی که ۲۹ تیرماه داشت وسپری شدن دوران نقاهت، این بیمارستان را ترک کرده بود.

       انتشار این عکس انعکاس‌های دیگری نیز در شبکه‌های مجازی داشت و عده‌ای این اتفاقات را مرتبط با برگزاری کنسرت آینده این خواننده و با اهداف تبلیغاتی می‌دانستند. امید لطیفی، مدیر برنامه‌ها و دوست صمیمی بهنام صفوی  درباره این مسایل گفت: «دوشنبه‌شب حال بهنام به دلیل فشار کاری و ضعف جسمانی بد شد و درواقع خانواده‌اش او را با حالت تشنج به بیمارستان منتقل کردند.» او علت این اتفاق را فشار کاری زیاد دانست: «فشار کاری بر بدن او تاثیر گذاشت. این‌همه فعالیت برای او ممنوع بود اما به خاطر قولی که بابت انتشار آلبومش داده بود، همزمان با دوره دوم شیمی‌درمانی فعالیت‌هایش را ادامه داد و دوشنبه‌شب به‌یک‌باره دچار ضعف شدید شد.»

       لطیفی به صحبت‌های پزشک معالج بهنام اشاره کرد و گفت: «با توجه به آغاز دوره دوم شیمی‌درمانی، پزشکان بهنام صفوی به وی تاکید کرده بودند که با توجه به مصرف داروی تمودال، حق هیچ‌گونه فعالیت سنگینی ندارد اما او به دلیل تعصب زیادی که روی تولید آلبوم جدید خود داشت تمام تلاشش را انجام داد تا بتواند مراحل ضبط آلبوم را به پایان برساند. همین امر موجب وخامت حال او شد.»
مدیر برنامه‌های صفوی  گفت که او ساعت 12 ظهر دیروز مرخص شده است و ادامه داد: «خوشبختانه حال جسمی بهنام نسبت به ساعات اولیه پریشب بهتر شده و پزشکان پیش‌بینی کردند که تا ۴۸ ساعت دیگر سطح هوشیاری وی به حالت عادی برگردد. همچنین تیم پزشکی بیمارستان بعد از اتفاق پیش‌آمده به‌شدت تاکید کردند که تا 5 روز آینده باید در استراحت مطلق باشد و از حواشی مختلف دوری کند.»

       لطیفی گفت که منتظر جواب آزمایش‌های بهنام صفوی هستند و ادامه داد: «منتظر آزمایش‌هایی هستیم که برای شمارش گلبول‌های سفید و قرمز خون بهنام انجام‌شده است تا دلیل دقیق این اتفاق مشخص شود.»

       دوست نزدیک بهنام صفوی با اشاره به اینکه عکس‌های منتشرشده در شبکه‌های مجازی مربوط به عمل جراحی این خواننده جوان در تیرماه است، گفت: «این عکس‌ها مربوط به زمان بستری شدن بهنام در بیمارستان عرفان است اما این بار بهنام به بیمارستان عرفان نرفته بود و ترجیح می‌دهیم نام بیمارستان منتشر نشود. درمان شیمی‌درمانی بهنام نیز در این مدت در منزل انجام می‌شد.»

تمودال به‌تنهایی عامل کاهش سطح هوشیاری نیست
       در همین زمینه نظر یک پزشک متخصص را هم جویا شدیم. مهدی عقیلی، رییس بخش آنکولوژی بیمارستان امام خمینی(ره) درباره تاثیر داروی تمودال در به کما رفتن بهنام صفوی  گفت: «این اتفاق نمی‌تواند تنها به دلیل مصرف داروی نامبرده باشد، مگر اینکه سطح گلبول‌های سفید و قرمز بیمار دچار اشکال شده باشد. کاهش سطح هوشیاری بیمار نیز ممکن است به دلیل داروهای آرام‌بخش و ضدتشنجی باشد که به بیمار تزریق‌شده است.»

       او ادامه داد: «تمودال اگر وضعیت گلبول‌های بیمار طبیعی بوده و عفونتی اتفاق نیفتاده باشد باعث تشنج نمی‌شود. البته بیمار نامبرده، بیمار من نیست و تا زمانی که شرح‌حال کامل بررسی نشود نمی‌توان اظهارنظر کرد زیرا تشنج حتی ممکن است به دلیل نکسوس ناشی از رادیوتراپی نیز اتفاق بیفتد.»
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: