شفاآنلاین:تامین اجتماعی>معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی گفت: ما در سازمان تأمین اجتماعی باید از رفتار وظیفه مداری فاصله بگیریم و رفتار مشتری مداری، شهروند مداری و توسعه مداری را مورد توجه قرار دهیم و اگر تمامی کارکنان سازمان احساس مسئولیت داشته باشند، رفتار مشتری مداری در سازمان گسترش یافته و نهادینه میشود.
به گزارش
شفاآنلاین : دکتر منصور اعتصامی در اولین نشست هم اندیشی مسئولین
مشاوره استانها بر لزوم ارائه اطلاعات دقیق و به موقع به کارکنان واحدهای
مشاوره این سازمان تأکید کرد و گفت: دسترسی به اطلاعات، مشاوران را در
مواجهه با مسائل توانمند میسازد.
وی با اشاره به آیات قرآن کریم به اهمیت موضوع مشاوره و مشورت در اسلام
اشاره کرد و گفت: بدون تردید سخن همکاران سازمان در مشاوره بر رفتار مخاطب
اثرگذار است.
دکتر اعتصامی افزود: تنها عمل به وظایف اداری برای رسیدن به اهداف سازمانی در رابطه با مشتری مداری کافی نخواهد بود.
وی با بیان اینکه ارتباط با دیگران باید بر اساس نرم خوئی و خوش خلقی
باشد، تصریح کرد: در برخورد با مراجعین مدارا و تکریم را مورد توجه قرار
دهیم.
دکتر اعتصامی با اشاره به تئوری بازیها در حوزه اقتصادی، اجتماعی و سیاسی
گفت: در تئوری بازیها، رفتار کنشگران و فعالین اقتصادی، اجتماعی و سیاسی
میتواند ساده، ایستا و یا پویا باشد و حالتهای رفتاری افراد در قبال مخاطب
شکل میدهد.
معاون فرهنگی و اجتماعی
سازمان تامین اجتماعی افزود: رفتار مشاوران باید حالت پویا داشته باشد و مخاطب را مشتری تلقی کند.
دکتر اعتصامی با بیان اینکه مشاوران باید از اطلاعات کامل و گسترده
برخوردار باشند، گفت: با اعتبار بخشی و ایجاد قابلیت اعتماد گسترده به حوزه
مشاوره، قدرت این حوزه افزایش مییابد.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی بر ارتباط حوزه مشاوره با
سایر بخشهای سازمان تأکید کرد و افزود: برای ارائه اطلاعات صحیح و کافی و
رفع ابهامهای مخاطبان باید تعامل با بخش های مختلف و اخذ اطلاعات از آنها
مورد توجه باشد.