کد خبر: ۸۶۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۰ - ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - 2015November 17
شفا آنلاین>اجتماعی>انفجار شدید گاز شب گذشته در منطقه پردیس اهواز تلفات جانی ومالی بر جای گذاشت.
به گزارش شفا آنلاین،حدود ساعت 21:30 شب‌گذشته(دوشنبه) انفجار در یک ساختمان مسکونی چهار واحدی واقع در خیابان خادم یک منطقه پردیس اهواز، خسارات عمده‌ای بر جای گذاشت. 

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، اظهار کرد: در ساعت 21 و 33 دقیقه با تماس به سامانه 125 ستاد فرماندهی آتش نشانی و خدمات ایمنی اهواز حادثه انفجار در منطقه پردیس گزارش شد. 

سه دقیقه بعد آتش نشانان با تجهیزات امداد و نجات و اطفاء حریق در محل حاضر شده و مشاهده کردند یکی از دو واحد مسکونی که دو طبقه و در جوار همدیگر هستند بر اثر انفجار به شدت تخریب شده‌ است. 

وی ادامه داد: آتش نشانان بلافاصله با توجه به احتمال ریزش مجدد ساختمان با ایمن سازی، عملیات امداد و نجات و تخلیه آوار را آغاز کردند.

امیر نجفی گفت: آتش نشانان در دو منطقه از محل‌های تخریب شده اقدام به جستجو کردند و در این میان، یک نفر آقا زنده از زیر آوار خارج و جهت درمان در اختیار اورژانس قرار داده شد.
گفتنی است در دقایق اول آتش نشانان موفق به کشف جسد یک خانم شدند که پس از تلاش فراوان توانستند وی را از زیر دیوارهای کاملا تخریب شده خارج کرده و به بیمارستان منتقل کردند.

هم چنین دکتر شهریار میرخشتی، رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان، در خصوص آمار نهایی قربانیان این حادثه اظهار کرد: مصدومان حادثه در محل درمان شدند. بر اساس آمار شب گذشته، در حادثه انفجار واحدهای مسکونی در منطقه پردیس اهواز، یک خانم 60 ساله کشته و 3 نفر دیگر مصدوم شدند.

مدیرعامل آتش نشانی عنوان کرد: علت این حادثه انفجار گاز بوده است.


نجفی اضافه کرد: شدت انفجار به حدی بود که تعداد زیادی از ساختمان‌های همجوار محل حادثه خسارت دیدند.




نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: