کد خبر: ۸۵۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۵ - ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - 2015November 12
شفاآنلاین :رییس بیمارستان صارم گفت: برخی پزشکان به اشتباه پزشک شده اند آنها باید تاجر می شدند. اما نباید اجازه بدهیم این تعداد اندک پزشک، آبروی بقیه پزشکان را که با عشق به مردم خدمت می کنند به بازی بگیرند.

به گزارش خبرنگار شفاآنلاین ،دکتر ابوطالب صارمی در نخستین همایش کیفری چالش های حقوقی و پزشکی با اعلام این مطلب گفت: یکی از افتخارات من این است که شاگرد دکتر قریب هستم . ایشان به دانشجویان خود میگفتند وقتی پزشک شوید خواه ناخواه وضع مالی خوبی پیدا می کنید اما سعی کنید خودتان را ارزان نفروشید.درعین حال هم همیشه حکیم و پزشک بمانید و برای خانه و ماشین و پول تن به هر کاری ندهید.

دکتر صارمی در ادامه گفت: امروز پزشکی داریم که فقط خانه اش 240 میلیارد تومان می ارزد اما همچنان نیز به دنبال پول است .اما ای کاش بتوانیم حرمت را به حرفه پزشکی بر گردانیم. همه باید بدانیم وظیفه ما خدمت به مردم است پس برای حفظ حرمت جامعه پزشکان باید این تعداد اندک پزشکان تاجر را از بین خودمان طرد کنیم.

رییس بیمارستان صارم افزود : سال ها قبل مردم نگاه بهتر و مثبت تری به پزشکان داشتند .به همین خاطر هیچ بیماری به این فکرنمی کرد از پزشکی که برای درمان او تلاش کرده شکایت کند. اما امروزه متاسفانه بیماروخانواده اش دراکثرمواقع بی دلیل، بلافاصله راه دادسرا و شکایت را در پیش می گیرد و برخی از همکاران خود ما که در کمیسیون های پزشکی نشسته اند و اغلب نیز حتی از شاگردان خود ما بوده اند با آموزش راه های مختلف، بیماران را برای شکایت از پزشک ترغیب می کنند. اینجاست که باید گفت از ماست که بر ماست.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
دكتر اويسي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
3
3
خود جنابعالي از كجا اورده ايد كه بيمارستان بنام خود ساخته ايد!! پس كمي أنصاف را رعايت كنيد
شریف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
1
7
فقط در جهان سوم و در کشوری مانند ایران هست که پزشک و دندانپزشک می توانند درامدهای هنگفت داشته باشند
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: