کد خبر: ۸۵۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱:۳۳ - ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - 2015November 11
شفاآنلاین :سلامت >اجتماعی >سخنگوی دولت با بیان اینکه طرح تحول نظام سلامت طرح محوری و اساسی دولت است اطمینان خاطر داد این طرح در سالهای آینده نیز با تامین منابع لازم تداوم یابد.

به گزارش شفاآنلاین ،دکتر نوبخت در چهارمین روز از نمایشگاه مطبوعات در خصوص طرح تحول نظام سلامت گفت: برنامه تحول نظام سلامت طرح اساسی و محوری دولت است، بنابراین برای سال جاری، مشابه سال گذشته منابع اجرای طرح تحول نظام سلامت تامین و تخصیص خواهد یافت و به یاری خدا به عنوان یک سیاست مستمر هم برای سال های آینده به ویژه در برنامه ششم توسعه نیز شاهد تداوم این طرح خواهیم بود.

سخنگوی دولت همچنین درخصوص مشکل عدم پرداخت بدهی بیمه ها به وزارت بهداشت  و مشکلات بوجود آمده اظهار داشت: این موضوع مسئله ای است که به طور مداوم از سوی دکتر هاشمی وزیر محترم بهداشت پیگیری می شود و از این رو نیز امیدواریم این مشکل به زودی برطرف شود.

همچنین در این بازدید دکتر انتظامی معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز دکتر نوبخت را همراهی می کرد .

دکتر انتظامی در این بازدید تاکید کرد: پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی که در بخش پایگاهها و به صورت مستقل از روابط عمومی در نمایشگاه حاضر شده است، در حوزه اطلاع رسانی کاملا قانونمند عمل می کند.

 

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: