کد خبر: ۸۵۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۰ - ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - 2015November 10
شفا آنلاین>سلامت>وزیر بهداشت گفت: در قالب این توافق نامه، تعداد قابل توجهی از مراکز جامع خدمات مورد نیاز بیماران سرطانی در چهار استان تأمین می شود.
به گزارش شفا آنلاین،دکتر سید حسن هاشمی در حاشیه امضای توافق نامه با وزیر دفاع که ظهر امروز در ستاد وزارت دفاع برگزار شد، ضمن اعلام این خبر افزود: با اجرای این توافق نامه، آخرین تکنولوژی ها در حوزه تشخیص و درمان بیماران سرطانی تأمین می شود و عملیات اجرایی آن به زودی آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: تجهیزات مورد نیاز این مراکز را وزارت دفاع و نیروی انسانی متخصص را وزارت بهداشت تأمین می کند اعتبارات این توافق نامه نیز در قالب یک سرمایه گذاری مشترک با سهم 81 درصدی وزارت دفاع و 19 درصدی شرکت های وابسته به وزارت بهداشت صورت خواهد گرفت.

دکتر هاشمی ضمن ابراز امیدواری از ارتقای سطح کیفیت خدمات سلامت، گفت: در عین حال فرصت های خوبی برای سرمایه گذاری علاقه مندان در حوزه سلامت در سایر استان ها نیز وجود دارد.

وزیر بهداشت به همکاری مناسب وزارت دفاع با وزارت بهداشت در دولت یازدهم اشاره کرد و گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در ساخت بیمارستان های مجهز حدود یک هزار تختی کمک های خوبی به ما خواهد کرد.

دکتر هاشمی میزان سرمایه گذاری برای این توافق نامه را حدود یک هزار میلیارد تومان عنوان کرد . گفت: امیدواریم این سرمایه گذاری ها گسترش یابد و مقدمه برای اقدامات آینده در این زمینه باشد تا مشکلات مردم کاهش یابد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: