کد خبر: ۸۵۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۰ - ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - 2015November 10
شفا آنلاین>سلامت>وزیر بهداشت گفت: از سرمایه گذاری بخش خصوصی در مناطق آزاد استقبال می کنیم و از مناطق آزاد نیز انتظار داریم وزارت بهداشت را در توسعه بهداشت و درمان این مناطق کمک کنند تا کمبودها در این عرصه کاهش یابد.

به گزارش شفا آنلاین،سیدحسن قاضی زاده هاشمی روز سه شنبه در غرفه مناطق آزاد بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها تاکید کرد: مناطق آزاد جدای از ایران نیست و برنامه های این وزارتخانه در بخش سلامت در این مناطق هم به شکل متمرکز اجرا می شود.
وزیر بهداشت گفت: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به سرمایه گذارانی که تمایل به سرمایه گذاری در حوزه گردشگری سلامت در مناطق آزاد را دارند تسهیلات ارایه می کند.
از ابتدای دولت تدبیر و امید برنامه های مناطق آزاد برای توسعه بهداشت، درمان و سلامت افزایش یافت و احداث بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم، تکمیل بیمارستان کیش و پذیرش گردشگر سلامت در این منطقه، اعتبارات منطقه آزاد اروند برای نوسازی، خرید تجهیزات پزشکی در بیمارستان های آبادان و خرمشهر و خرید تجهیزات برای بیمارستان چابهار در همین چارجوب ارزیابی می شود.
فعالیت بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها که از روز شنبه هفته جاری آغاز شده تا 22 آبان ماه 94 با شعار ' نقد منصفانه، پاسخ مسولانه ' و حضور بالغ بر 700 رسانه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می شود.ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: