کد خبر: ۸۴۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۹ - ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - 2015November 09
عضو هیأت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتگو با شفا آنلاین:
شفا آنلاین- عضو هیأت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در پی اظهارات اخیر وزیر بهداشت در برنامه نبض گفت: ما موظفیم اگر جایی مشکلی وجود دارد آن را بیان کنیم؛ در غیر این صورت خیانت کرده ایم ضمن اینکه ما به هیچ عنوان سنگ اندازی نمی کنیم.
دکتر احمد آریایی نژاد در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین اظهارکرد: چند شب پیش وزیر بهداشت در برنامه نبض درباره منتقدین سیاست های وزارت بهداشت فرمودند که برخی ها درکاروزارتخانه سنگ اندازی می کنند؛ اما تا جایی که ما می دانیم قصد ما سرعت بخشیدن به حرکت است.
عضو کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس تاکید کرد: ما فکر می کنیم چرخ ها در حوزه بهداشت کُند می چرخد .پس  ما هم می خواهیم آن را روان کنیم این در حالیست که فقط قسمت درمان پر رنگ تر به نظر میرسد.

وی ادامه داد: ضمن این که بی تردید منطق می گوید اهمیت پیشگیری بیشتر از درمان است؛ولی نمی دانیم این وسط چه گناهی داریم که باید انگ سنگ انداز بخوریم؛ ما بر بودجه دولت و ملت ناظریم .این بودجه دست آنها و ما امانت است و اگر به نظرمان نقصی می رسد به بیان آن نیز موظفیم؛ پس کجای این کار ایراد دارد؟

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: اگر آقای وزیر با 2 چشم در حال دیدن مسیر جلو است اگر ما به کمک وی با نگاه کردن  به اطراف بگویئم که کجاهای برنامه نقص دارد آیا این ناشی از آن است که ما مرض و قرض شخصی داریم؟

وی همچنین افزود: در حالی که ما موظفیم اگر به نظرمان مشکلاتی در مسیر دیدیم باید آنها را بیان کنیم؛پس نباید با نقد کننده بد رفتار کرد واین رویه زیبا نیست. به نظر من وزیر بهداشت باید بفرماید درهای نقد باز است .به ویژه برای کارشناسان تا ما با کمک آنها برنامه هایمان را نیز بهتر پیش ببریم.

آریایی نژاد اذعان کرد:بی شک مملکت متعلق به همه است و کسی دوست ندارد وطنش دچار مشکل شود.پس مسئولین نیز بیشتر موظفند تا مشکلات را رصد کنند و بگویند؛ ما کینه و عُقده ای به کسی نداریم به ویژه به شخص آقای وزیر. ما خیلی هم ایشان رادوست داریم اما اگر به نظرمان برسد که جایی مشکلی وجود دارد و  آن را بیان نکنیم خیانت کرده ایم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: