کد خبر: ۸۴۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱:۳۲ - ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - 2015November 06
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی:
شفاآنلاین :اجتماعی >مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت:برای پرداخت متمرکز حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تحت پوشش این سازمان هیچ نگرانی وجود ندارد.

به گزارش شفاآنلاین ،دکتر سیدتقی نوربخش با بیان این خبر افزود: با توجه به اجرای نظام پرداخت متمرکز حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران از حدود دو هفته گذشته تاکنون، برخی افراد ممکن است نگرانی برای اجرای این طرح داشته باشند که پرداخت حقوق شان با مشکل مواجه شود اما اطمینان می دهم که این نظام بدون هیچ مشکلی و با موفقیت در سطح کشور در حال اجرا است.
وی با بیان اینکه تمامی زوایای این طرح دیده شده است، خاطرنشان کرد: تا پیش از این پرداخت حقوق مستمری بگیران و بازنشستگان براساس حروف الفبا انجام می شد و به دلیل عدم انتقال فیزیکی پول و نبود بانک الکترونیکی و دستگاه های خودپرداز، پرداخت حقوق متمرکز انجام نمی شد اما اکنون به دلیل توسعه الکترونیک، گام های خوبی برای متمرکز شدن پرداخت حقوق این قشر در کشور برداشته شده است.
وی یادآور شد که پرداخت حقوق براساس حروف الفبا در سیستم نظام پرداخت ما به طور کامل حذف شده است. از این رو تمامی مستمری بگیران و بازنشستگان این سازمان می توانند حقوق خود را در بازه زمانی 20 تا 27 هر ماه دریافت کنند.
نوربخش با اشاره به اینکه اغلب مستمری بگیران تامین اجتماعی حقوق خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می کنند، ادامه داد: تعدادی از مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی حقوق خود را از بانک های دیگر دریافت می کنند که شیوه پرداخت حقوق این افراد همان شیوه قبلی در بازه زمانی 20 تا 27 هر ماه است.
وی خاطرنشان کرد: تاکنون پرداخت حقوق مستمری بگیران براساس حروف الفبا از پنجم تا پایان هر ماه انجام می شد اما از اسفندماه امسال نظام پرداخت متمرکز حقوق آنان از بیستم تا بیست و هفتم هر ماه به طور کامل اجرایی می شود.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی افزود : این سازمان در دو سال گذشته اعتمادسازی جدی انجام داده است و پرداخت به روز حقوق مستمری بگیران، افزایش 65 درصدی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران در طول سه سال و اعطای تسهیلات بدون بهره و ضامن در سال جاری به این قشر، مواردی از اهمیت دادن این سازمان به مستمری بگیران است.
نوربخش خاطرنشان کرد: همچنین مستری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع دقیق از زمان پرداخت حقوق شان از سامانه پیامکی 1000142 استفاده کنند.
به گفته وی اکنون دو میلیون و 700 هزار نفر به عنوان مستمری بگیر تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
Mostafa
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
0
0
سلام آقای نوربخش،لطفاً ميشه بگيد که این جابجایی زمان واریز حقوق جز محو و ناپدید شدن 15روز حقوق معادل نصف حقوق ماهيانه ما مستمری بگیران چه کمکی به حال ما میکنه؟
نا شناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
0
0
در سازمان تامین اجتماعی هر کاری که باعث بشه که مستمری بگیران دیر حقوق بگیرند یا بحقشون نرسند کمک بمستمری تلقی میکنند
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: