کد خبر: ۸۴۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱:۰۵ - ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - 2015November 05
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتگو با شفا آنلاین:
شفا آنلاین- عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: معتقدم تجمیع بیمه ها یک عدالت اجتماعی، فرهنگی و سلامت خواهد بود که هر چه سریع تر نیز باید محقق شود.
دکتر عابد فتاحی در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین خاطرنشان کرد:من معتقدم تجمیع بیمه ها یک عدالت اجتماعی، فرهنگی و در سلامت خواهد بود.یعنی چطورهرفرد یک گواهینامه؛ یک پاسپورت و یا یک شناسنامه دارد پس همانطور هم باید یک بیمه نیزداشته باشد.

 وی ادامه داد: بنابراین بیمه های مختلفی که هر کدام با یک امتیاز در حوزه سلامت قد علم کرده اند باید تبدیل به یک نوع بیمه شوند.ضمن اینکه قرار بر این بوده که تمام بیمه ها در هم ادغام شوند که البته هنوز هم امیدواریم این اتفاق رخ دهد.

وی اظهارکرد: بحث بعدی بیمه های تکمیلی است و به علت این که برخی ازاین نوع بیمه ها برخوردارند و برخی دیگر نه پس نوعی بی عدالتی به شمار می رود؛ زیرا دارندگان این بیمه هزینه ای پرداخت نمی کنند اما به نظرم یا همه باید بیمه تکمیلی شوند یا باید به طور کلی این بیمه برداشته شود.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: در این رابطه باید وزارتخانه های رفاه و تامین اجتماعی و بهداشت ودرمان هر چه سریع تر  در این راستا اقدامات مربوطه را انجام دهد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: