کد خبر: ۸۳۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - 2015October 31
شفا آنلاین>سلامت>جامعه پزشکی >دبیر اجرایی نخستین کنگره مفاهیم و اصول کاربردی شنوایی شناسی ایران گفت: ارائه خدمات شنوایی شناسی حتما باید توسط کارشناسان شنوایی شناسی در دفاتر ارزیابی شنوایی و یا بیمارستانها انجام شود.

به گزارش شفا آنلاین، حسن عبدالله زاده گفت: ارائه خدمات شنوایی شناسی می بایست توسط کارشناسان شنوایی شناسی در دفاتر ارزیابی شنوایی و یا بیمارستانها انجام می شود.

این ادیولوژیست افزود: با تاکید بر لزوم آگاهی مردم از توانایی ها و خدمات قابل ارائه فارغ التحصیلان این رشته ، از دخالت سایر تخصص ها و گاها پزشکان که در حیطه شنوایی و سمعک آموزش ندیده اند و نیز ارائه خدمات و فروش سمعک توسط مغازه داران ابراز نارضایتی کرد و از آحاد جامعه خواست تا جهت دریافت خدمات شنوایی شناسی اعم از خدمات در حوزه توانبخشی و یا تجویز و تنظیم سمعک از تخصص کارشناسان شنوایی شناسی مستقر در دفاتر ارزیابی شنوایی و یا بیمارستانی بهره مند شوند.

عبدالله زاده عنوان کرد: برای اولین بار در این کنگره بیش از ۷۵ درصد زمان کنگره به ۵۰ کارگاه تخصصی و کاملا کاربردی، اختصاص یافته که از شاخصه های مهم این رویداد بوده و کلیه موضوعات سخنرانی ها و کارگاه های جانبی با الهام از موضوعات مرتبط با حوزه شنوایی در ایران و جهان همچون تکنولوژی های روز سمعک، محورهای تخصصی تشخیص و توانبخشی نوزادان، اطفال و سالمندان خواهد بود.

وی گفت: این کنگره دارای ۱۷ امتیاز بازآموزی برای تمامی شنوایی شناسان بوده و در حاشیه برگزاری آن نمایشگاه جانبی جهت معرفی تجهیزات شنوایی و انواع سمعک، با هدف به روزرسانی اطلاعات کارشناسان ذیربط و تعامل مستقیم با شرکت های فعال در این زمینه برگزار می شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: