کد خبر: ۸۳۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۷ - ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - 2015October 30
شفا آنلاین>سلامت>مشارکت یک شرکت دارویی ایرانی با شرکت بین المللی آستلاس منعقد شد.

به گزارش شفا آنلاین، مارکوس وبر، مدیر عامل شرکت دارویی آستلاس در خاورمیانه، آفریقای شمالی و کشورهای جنوب صحرای آفریقا، با بیان اینکه شرکت آستلاس مشخصا 10 سال است که در ایران فعالیت می‌کند، گفت: پروژه های تولید تحت لیسانس شرکت دارویی آستلاس در کشورهای حوزه خلیج فارس، اردن و الجزایر نیز برقرار است اما ایران یکی از پر بازده‌ترین کشورها در زمینه تولید داروهای تحت لیسانس است.

وی افزود: در حال حاضر سه محصول را در ایران تولید می‌کنیم که در مراحل مختلفی قرار دارند. مراحل بسته بندی اولیه و ثانویه دو محصول در ایران آغاز شده و برنامه داریم که به سمت تولید کامل آنها طی یک الی دو سال آینده برویم.

یک محصول پیوند کلیه ما با عنوان "پروگراف" نیز که 90 درصد بیماران پیوند کلیه و 100 درصد بیماران پیوند کبد، در کشورهایی که توان تامین این دارو را دارند از آن استفاده می‌کنند، در مرحله بسته بندی ثانویه است.

موسوی اظهار کرد: این سه محصول ثبت شده اند و تایید وزارت بهداشت ایران را دارند و در بازار نیز موجود هستند.

  در ادامه این مراسم دکتر سید جلیل حسینی، رییس انجمن اورولوژی آسیا، با بیان اینکه انجمن اورولوژی ایران شش سال است که راه اندازی شده، درباره وضعیت سرطان پروستات در آسیا و ایران گفت: در سالهای اخیر شیوع سرطان پروستات در حال افزایش است و به طور کلی این سرطان، دومین سرطان شایع در بین آقایان است.

وی با بیان اینکه شیوع این سرطان در آسیا 4.5 تا 10.5 درصد بوده، افزود: سرطان پروستات در غرب آسیا به عنوان دومین سرطان و در جنوب غربی آسیا به عنوان هشتمین سرطان شناخته می‌شود. شیوع این سرطان در کشورهای آسیایی و ایران بین 10 تا 12 درصد است.ایسنا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: