کد خبر: ۸۳۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵:۱۵ - ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - 2015October 31
شفاآنلاین:اجتماعی>شبکه اجتماعی توییتر با انتشار گزارشی در مورد درآمد سه‌ ماهه سوم 2015 خود اعلام کرد سود خالص این شرکت با 58 درصد افزایش نسبت به زمان مشابه در سال گذشته به 569 میلیون دلار رسیده است.
به گزارش شفاآنلاین: شبکه توییتر در همین دوره سال گذشته 361.3 میلیون دلار سود کسب کرده بود.

ب سایت میکروبلاگینگ توییتر در این مدت از راه تبلیغات تجاری 513 میلیون دلار درآمد داشته که در مقایسه با سال گذشته 60 درصد افزایش یافته است.

این شبکه همچنین از طریق صدور مجوز استفاده از دیتابیس شبکه و موارد دیگر 56 میلیون دلار کسب کرده است.

دیگر درآمدهای توییتر نیز با افزایش 56 در صدی از 121 میلیون به 199 میلیون دلار رسیده است که این شمار 35 در صد کل درامد امسال شبکه را تشکیل می دهد. 

این کمپانی موفق شده تا تعداد کاربران فعال خود را به 302 میلیون نفر افزایش دهد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 11 درصد افزایش یافته است. 

دیک کاستولو، مدیر عامل توییتر با بیان اینکه کارمندان این شرکت شاهد یک دوره مالی قوی هستند افزود برای رشد بیشتر راه‌کارهای  ساده ای را انجام خواهند داد.

توییتر نوعی سرویس شبکه اجتماعی و میکروبلاگینگ آنلاین است که به کاربرانش امکان می‌دهد پیام متنی کوتاه را بفرستند و بخوانند. شعبه مرکزی شرکت توییتر در سان فرانسیسکوی ایالات کالیفرنیای آمریکا واقع است و دفاتر دیگری نیز در نیویورک، بوستون و سن آنتونیو دارد. سایت توییتر به عنوان یکی از ده سایت‌ پربیننده‌ جهان معرفی شده است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: