کد خبر: ۸۳۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۰ - ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - 2015October 28
شفا آنلاین>اجتماعی>نخستين جشنواره استانی مهر آب با موضوع " با ارائه شيوه هاي مصرف بهينه آب زندگي را به نسل آينده هديه دهيم" در سطح مناطق نوزده گانه شهر تهران برگزار می‌شود.
به گزارش شفا آنلاین،سیفری روابط عمومی آموزش ورورش منطقه 5 تهران  در خصوص جشنواره مهر آب بیان کرد: با عنايت به آيه نوراني سوره انبياء ،كه خداوند مي فرمايند : « و از آب هر چيزي را زنده گردانيديم ، آيا ايمان نمي آوريد ؟ » مسئله آب و بحران كم آبي موضوعي نيست كه تنها به امروز و ديروز و امسال و سال بعد محدود شود ، بلكه موضوعي است كه حداقل در سال هاي اخير بسيار درباره آن خوانده يا شنيده ايم ، بحراني كه براي مديريت آن همه ي ما در آن سهم داريم .

وی افزود:بدین ترتیب بايد براي حفظ اين سرمايه بكوشيم زيرا احتمال كم آبي و خداي ناكرده بي آبي يك معظل دور از ذهن نيست. 

سیفری اضافه کرد: لذا مديريت محترم منطقه 5 در نظر دارد ، با همكاري اداره كل آموزش و پرورش شهر تهران ، نخستين جشنواره استاني مهر آب  را با موضوع « با ارائه شيوه هاي مصرف بهينه آب زندگي را به نسل آينده هديه دهيم » در سطح مناطق نوزده گانه شهر تهران برگزار نمايند.

وی اظهار کرد: دانش آموزان و فرهنگیان می توانند آثار هنری خود را در قالب پوستر،نقاشی،عکس و فیلم کوتاه و آثار پژوهشی خود را در قالب مقاله و دست سازها ارایه دهند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در این راستا چهاربند در اين راستا از عمومي فرهنگيان فرهيخته و دانش آموزان علاقمند دعوت مي گردد در اين جشنواره نسبت به ارسال آثار خود اقدام لازم را مبذول فرمايند.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت آموزش و پرورش منطقه 5 به نشانی   مراجعه کنند. yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: