کد خبر: ۸۳۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۰:۴۲ - ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - 2015October 28
شفاآنلاین:اجتماعی>معاون دانش آموزی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: ۱۴ آبان همزمان با شصت و هشتمین سالگرد تاسیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر فراخوان عضویت افراد ۵ تا ۲۹ سال در این سازمان برگزار می شود.
به گزارش شفاآنلاین: سعید بابایی با بیان اینکه سازمان جوانان در حال حاضر بالغ بر یک میلیون نفر عضو دارد افزود: افراد 5 تا 29 ساله کشور 35 میلیون نفر هستند که اگر از لحاظ مالی تامین شویم این افراد را به طور کامل تحت پوشش و آموزش قرار می‌دهیم.

وی با ضروری دانستن توجه و اعتبار ویژه برای گسترش آموزش بین کودکان 5 تا 7 سال، تاکید کرد: آموزش کودکان و نوجوانان مانع بسیاری خطرات در جامعه  می شود.

معاون دانش آموزی سازمان جوانان هلال احمر نگاه جمعیت هلال احمر را نگاه صلح و دوستی عنوان کرد و افزود: بحثی که در رسانه ها کمتر بدان توجه می شود رعایت نشدن کوچکترین موارد اخلاقی - انسانی در درگیری های یمن، سوریه، عراق و فلسطین است.

بابایی گفت: گروه‌های تروریستی و رژیم صهیونستی تنها گروه هایی هستند که موارد اخلاقی - انسانی را طبق پروتکل های بین المللی زیر پا می گذارند و به آمبولانس‌های هلال احمر و صلیب سرخ حمله می کنند.

برگزاری مانور زلزله با محوریت مدرسه در 8 آذر

معاون دانش آموزی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر همچنین از برگزاری مانور زلزله در 8 آذر خبر داد و گفت: تفاوت مانور زلزله امسال با سال‌های گذشته مشارکت سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران در مانور امسال است.

بابایی افزود: سال‌های گذشته مانور زلزله با مشارکت وزارت آموزش و پرورش، پژوهشگاه زلزله وزارت علوم، صدا و سیما و سازمان جمعیت هلال احمر برگزار می شد اما امسال سازمان مدیریت بحران شهرداری نیز در مانور مشارکت دارد.

وی رویکرد مانور زلزله امسال را محوریت مدرسه در محله دانست و افزود: دو مدرسه در مناطق یک و 19 در تهران مانور زلزله 8 آذر را برگزار می کنند.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: