کد خبر: ۸۲۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۰ - ۰۲ آبان ۱۳۹۴ - 2015October 24
شفا آنلاین>سلامت>دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری سلول‌های بنیادی معاونت علمی گفت: با بررسی آیین نامه‌ها و استاندارد‌ها وزارت بهداشت جلوی تخلفات غیر مجاز سلول‌های بنیادی را می‌گیرد.
به گزارش شفا آنلاین،امیر علی حمیدیه دبیر ستاد توسعه و علوم فناوری سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: هم‌اکنون استفاده از سلول‌های بنیادی غیر مجاز رو به افزایش است یکی از این موارد استفاده از سلولهای بنیادی در آرایشگاه‌ها است ولی اینکه این مشکل از کجا نشات گرفته و علت آن چیست باید آیین نامه‌ و استاندارد‌ها بررسی شود‌. 

وی در ادامه تاکید کرد: پس از بررسی آیین نامه،‌ جلوی تخلفات گرفته می‌شود و قطعا در این زمینه وزارت بهداشت در حال پیگیری است به زودی شاهد آن خواهیم بود که جلوی تخلفات گرفته می‌شود.

حمیدیه تصریح کرد: آیین نامه‌هایی که از سوی معاونت علمی برای این مراکز صادر می‌شود جلوی تخلفات را نمی‌گیرد بلکه معاونت علمی فقط در این زمینه نقش حمایتی را دارد و در واقع نظارت مستقیم آن از سوی وزارت بهداشت انجام می‌شود. 

دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری سلول‌های بنیادی معاونت علمی خاطر نشان کرد: خدماتی که هم اکنون به صورت ملموس از طریق سلول‌درمانی در اختیار مردم قرار می‌گیرد شامل درمان بیش از 60 نوع بیماری صعب‌العلاج است که از طریق سلول‌درمانی درمان می‌شود. .yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: