کد خبر: ۸۲۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱:۰۷ - ۰۱ آبان ۱۳۹۴ - 2015October 23
شفاآنلاین:اجتماعی>عاشقان اهل بیت(ع ) در زنجان با شرکت در اجتماع صدها هزار نفری به امام حسین (ع ) و یار باوفایش عباس لبیک گفتند.
به گزارش شفاآنلاین:دسته حسینیه اعظم زنجان با حضور عاشقانی از زنجان و سراسرکشور و برخی کشورهای دنیا که ازساعت 14 آغاز شد به چهار راه انقلاب زنجان رسید.

در این مراسم باشکوه علاوه برسادگی و شور و شعور حسینی که مشهود است بانوان زنجانی هم در صفوف به هم پیوسته درکناردسته همنوایی خود را با علمدارر کربلا نشان دادند.


سال گذشته تصاویر این اجتماع بزرگ از 13 شبکه ملی و بین المللی پخش شد.

مسئول هئیت امنای مسجد حسینیه اعظم زنجان گفت : برای برگزاری باشکوه این اجتماع 24 معاونت و واحد در قالب 3 هزار و 500 خادم افتخاری به همراه نیروهای انتظامی ، راهنمایی و رانندگی و همه مسئولان استانی آماده هستند.

غم پرور با بیان اینکه سال گذشته  ارادتمندان حسینی بیش از 10 هزار راس گوسفند نذری اهدا کردند، گفت: مجموع نذورات نقدی و غیرنقدی دهه محرم پارسال به 3 میلیارد و 200 میلیون تومان رسید.

وی افزود : امسال هم 90 گروه بالباس متحد الشکل آماده جمع اوری نذورات هستند.

مسئول هئیت امنای مسجد حسینیه اعظم زنجان گفت: همه عاشقان حسین (ع) که امروز نمی توانند دراجتماع یوم العباس زنجان حضور یابند می توانند ازطریق  inso@haz.ir نشانی اینترنتی و 20001144 پیامک حسینیه اعظم زنجان در ارتباط باشند. 

غم پروز افزود: طرح نیابتی نذر دهندگان  هم برای افرادی که ساکن شهرهای مختلف کشور ویا دنیا هستندد درنظر گرفته شده است.

دراین طرح نذردهنده می توانند مبلغ خرید گوسفند نذری را به شماره حساب 1334219222 نزد بانک ملت به نام حسیینه اعظم زنجان واریز کنند و پس از آن فیش واریز را به همراه مشخصات کامل نذرکننده به نشانی زنجان ، حسینیه  اعظم ارسال کنند.

حضور وزیران و مسئولان  کشوری در دسته حسینیه اعظم زنجان 

دکترهاشمی وزیربهداشت ، سرداردهقان وزیردفاع ، حجت الاسلام رییسی دادستان کل کشور ، نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور و نهاد ریاست جمهوری ‌و رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت ، ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نوربخش رئیس سازمان تامین اجتماعی و نورالله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی و امید از مسئولانی هستند که هم اکنون دراین  اجتماع حضور یافته اند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: