کد خبر: ۸۲۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - 2015October 21
شفاآنلاین:تامین اجتماعی>بیمه>با اجرای نظام پرداخت متمرکز حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی و برای اطلاع رسانی دقیق و به موقع به بازنشستگان و مستمری بگیران، سامانه پیامکی 1000142 برای اعلام تاریخ جدید پرداخت مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی آغاز به کار کرد.
به گزارش شفاآنلاین : بازنشستگان و مستمری بگیران می توانند با ارسال تاریخ روز دریافت مستمری خود به این سامانه تاریخ دقیق واریز مستمری در ماه های آبان تا اسفند سال جاری را دریافت کنند.
در صورتی که مستمری بگیری تاکنون هفتم هر ماه حقوق خود را دریافت می کرده است می تواند با ارسال عدد 7 به سامانه 1000142 از تاریخ دریافت حقوق خود طی ماه های آبان تا اسفند مطلع شود.
این برنامه تنها برای مستمری بگیرانی که از بانک رفاه کارگران و در فاصله زمانی 5 تا 19 هر ماه حقوق خود را دریافت می کرده اند، اجرایی می شود.
بازنشستگان و مستمری بگیران برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با این طرح می توانند به پایگاه اطلاع رسانی سازمان تامین اجتماعی به نشانیwww.tamin.ir مراجعه کنند.
بیش از نیمی از جمعیت ایران معادل 40 میلیون و 291 هزار و 694 نفر از خدمات سازمان تامین اجتماعی بهره مند هستند که 13 میلیون و 344 هزار تن بیمه شده اصلی، 21 میلیون و 766 هزار نفر بیمه شده تبعه و بیش از پنج میلیون تن هم مستمری بگیر و بازنشسته هستند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
0
0
با سلام


همونطور که حتما در جریان هستید طرح نظام پرداخت متمرکز حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران از آبان ماه اجرایی می شود که طبق جدول ارائه شده برای افرادی که حقوق خود را مابین پنجم تا نوزدهم ماه دریافت می کردند اعمال میشه به این صورت که هر ماه حقوقشون سه روز با تاخیر پرداخت میشه که جزییات بیشتر در جدول لینک زیر هست:
http://www.tamin.ir/file/file/53517
به این صورت افرادی که پنجم تا دوازدهم هر ماه حقوق خود را دریافت می کردند در نهایت 15 روز حقوقشون خورده می شود.
و افرادی که سیزدهم تا پانزدهم هر ماه حقوق خود را دریافت می کردند در نهایت 12 روز حقوقشون خورده می شود.
و افرادی که شانزدهم تا هجدهم هر ماه حقوق خود را دریافت می کردند در نهایت 9 روز حقوقشون خورده می شود.
افرادی که نوزدهم هر ماه حقوق خود را دریافت می کردند در نهایت 6 روز حقوقشون خورده می شود.
وقتی هم با سازمان تامین اجتماعی تماس می گیریم میگن که "نمی دیم"
لطفا پیگیری کنید چون میلیون ها نفر حقشون به این شکل داره خورده میشه.
ممنون
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: