کد خبر: ۸۲۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۵ - ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - 2015October 20
وزیر بهداشت تاکید کرد:
شفاآنلاین:سلامت >جامعه پزشکی> وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: همانگونه كه هريك از ما انتظار داريم در مراجعه به مراكز درماني، خدمات مناسبي دريافت كرده و مورد احترام قرار گيريم، بيماران نيز همين انتظار را دارند و در اين صورت است كه مردم از عملكرد كادر درماني و بيمارستان‌ها راضي خواهند بود.

به گزارش شفاآنلاین ،وزیر بهداشت درهمایش نكوداشت مجريان برنامه ارتقاء كيفيت خدمات هتلينگ که در محل سالن مركز همايش‌هاي رازي دانشگاه علوم پزشكي ايران برگزار شد ضمن اعلام این خبر و با اشاره به جلسه اخیر هيئت دولت خاطرنشان كرد: در اين جلسه دکتر جنتی وزیر ارشاد، با اعلام نتيجه نظرسنجي خبرگزاري جمهوري اسلامي ايران (ايرنا) – كه از معتبرترین نظرسنجي‌ها در تمام رخدادهاي كشور است – وزارت بهداشت را به عنوان دستگاه اول در رضایت مردم و ارائه خدمات معرفي كرد.

وي افزود: به رغم تمام نامهرباني‌ها شاهد رشد عملكرد اين وزارتخانه در سه ماهه تابستان نسبت به سه ماهه بهار امسال بوده‌ايم.

دکتر هاشمی در بخش ديگري از سخنانش با تأكيد بر لزوم مراقبت و نگهداري از اموال بیت المال در بيمارستان‌ها تصريح كرد: يكي از اشكالات دستگاه‌هاي دولتي عدم مراقبت از وسايل و تجهيزات است؛ حال آنكه اين وسايل بيت‌المال بوده و بايد دقت بيشتري در مراقبت و نگهداري از آنها داشته باشيم.

در حاشیه این نکوداشت نمایشگاه جشنواره ارتقاء کیفیت هتلینگ برپا شد و دانشگاهها خدمات ارتقاء کیفیت هتلینگ را عرضه نمودند.

دکتر شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نیز ضمن قدردانی از همکاران بیمارستان 15 خرداد و مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین(ع) گفت: مجاهدتهای عزیزان در مدت کوتاه گذشته که به واقع با سالها کار مطابقت دارد، باعث افتخار و مباهات است.

وی افزود: همکاری و خدمتگزاری در کنار شما عزیزان از دوره های فراموش ناشدنی برای بنده محسوب می شود.

همچنین دکتر هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی ضمن بازدید از غرفه دانشگاه و قدردانی از همکاران بیان داشت: غرفه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان یکی از بهترین غرفه های این نمایشگاه است.

در ادامه بازدید وزیر بهداشت از غرفه دانشگاه دکتر نوری پور رئیس مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین(ع) توضیحات لازم را در خصوص اجرای هتلینگ در مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین(ع)  ارائه نمود و در پایان دکتر هاشمی ابراز داشت: با توجه به اتفاقات خوبی که در این مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین(ع) افتاده است، ان شاء الله در آینده نزدیک حتما از این مرکز بازدید خواهد نمود.             

گفتنی است: غرفه ارتقاء کیفیت هتلینگ دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به همت همکاران بیمارستان 15 خرداد و مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین(ع) بر پا شد.    

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: