کد خبر: ۸۲۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳:۱۴ - ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - 2015October 20
شفاآنلاین:اجتماعی>همزمان با ایام عزاداری ماه محرم، پرداخت کمک های نقدی و نذورات خیرین و نیکوکاران به سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در راستای حمایت از نیازمندان به‌ ویژه بیماران از طریق تلفن همراه ممکن شد.
به گزارش شفاآنلاین:این سامانه، بستر لازم را برای این حرکت خیرخواهانه فراهم ساخته تا مشترکین به آسانی، در هر لحظه و هر کجا کمک های نقدی خود را از طریق گوشی تلفن همراه خویش به نیازمندان اهدا کنند.

فرح‌ناز رافع رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: با راه اندازی این سامانه، گامی بلند، روزآمد و با تاثیرگذاری فوق العاده در گستره کل کشور برای جذب مشارکت‌های مردمی از طریق مجموعه مشترکین شبکه تلفن همراه برداشته شده است.

وی افزود: کد کوتاه #۵۱۵۱*۷۳۳* برای این سرویس در نظر گرفته شده که مشترکین تمامی اپراتورهای تلفن همراه می‌توانند با مشخص کردن رقم مورد‌نظر خود برای مشارکت در فعالیت‌های خیرخواهانه و نیکوکارانه جمعیت هلال احمر، کمک‌های خود را به این سازمان اهدا کنند.

بر این اساس، در این سرویس کاربر بدون نیاز به نصب نرم افزار و یا تنظیم آیتمی خاص در گوشی خود، تنها عبارت زیر را شماره گیری می‌کند:

#۵۱۵۱*۷۳۳*

پس از چند لحظه و در صورتی که برای نخستین بار این عبارت را در گوشی خود شماره گیری می‌کنید، صفحه انتخاب زبان برای شما ظاهر می‌شود.
انتخاب زبان:
۱. فارسی
۲. English
۳. Farsi Ba Horoofe Englisi

با زدن کلید تایید و وارد کردن عدد مربوط به زبان دلخواه خود، صفحه مبلغ اهدایی برای شما ظاهر می‌شود. سپس با زدن کلید تائید و وارد کردن عدد مبلغ کمک، در ادامه کار شماره کارت بانکی و پس از آن رمز اینترنتی (رمز دوم) کارت از شما دریافت و در نهایت سرویس مربوطه به شما ارائه می‌شود.

همچنین شماره حساب ۴۲/۱۵۰۰۰۰۰۰ سازمان داوطلبان نزد بانک ملت ، برای دریافت کمک های مردمی در جهت مشارکت در طرح ملی پنجره های امید برای حمایت از سلامت و زندگی بیماران محروم، خانواده‌های بی سرپرست و بد سرپرست و زندانیان نیازمند مفتوح است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: