کد خبر: ۸۱۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۰ - ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - 2015October 17
شفا آنلاین>اجتماعی>رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: در حال حاضر به دلیل بارش باران لاین شمال به جنوب و جنوب به شمال آزادراه تهران شمال مسدود است.

به گزارش شفا آنلاین،جعفر محمدنژاد امروز در شهرستان ساری با اشاره به برف خفیف در محور کندوان، اظهار کرد: در حال حاضر در تمامی محورهای مازندران شاهد بارش باران هستیم.

وی با تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران، بیان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده خود را تضمین کنند.

رئیس پلیس‌راه مازندران تصریح کرد: رانندگان وسایل گرمایشی و تجهیزات ایمنی از جمله زنجیرچرخ را با توجه به لغزنده بودن جاده‌ها همراه داشته باشند.

محمدنژاد با اعلام اینکه در حال حاضر به دلیل بارش باران لاین شمال به جنوب و جنوب به شمال آزادراه تهران شمال مسدود است، اظهار داشت: رانندگان می‌توانند از جاده قدیمی تردد کنند.

وی درباره مسدود شدن محور شمشک به دیزین استان البرز، گفت: این محور از ساعت 17:30 امروز به دلیل بارش برف و یخبندان مسدود شده است.

رئیس پلیس‌راه مازندران در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هم‌وطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: