کد خبر: ۸۱۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - 2015October 14
شفا آنلاین>سلامت>دبیر انجمن راینولوژی ایران گفت:عمل های جراحی غیر درمانی بیمه نیستند بنابراین میزان عرضه و تقاضا دستمزد جراحان زیبایی را تعیین می‌کند.

به گزارش شفا آنلاین،دکتر ابولحسن قیصری دبیر انجمن راینولوژی ایران در پنجمین کنگره بین‌المللی راینولوژی ایران بیان کرد: محتوای کنگره امسال و پنل‌های آن شامل راینوپلاستی،راینولوژی اطفال و آندوسکوپی جراحی پلاستیک صورت است و این جراحی ها الزاما زیبایی نبوده بلکه بازسازی نیز مورد بررسی همه جانبه است.

وی افزود: کنگره برای گروه‌های مختلف امتیازات بازآموزی دارد، بعنوان نمونه برای جراحان پلاستیک، فک و صورت و گوش و حلق و بینی 17 امتیاز و پزشکان عمومی و متخصصین بیماری‌های ریه دارای 8.5 امتیاز هستند.

دکتر قیصری با انتقاد از تعرفه‌های تعیین نشده برای جراحی‌های زیبایی تصریح کرد: اعمال جراحی غیر درمانی بیمه نیستند و شرکت‌های بیمه‌ هم این مسائل را که جراحی پلاستیک غیر ضروری زیبایی مشمول بیمه نمی‌باشند در قرار دادهایشان ذکر می‌کنند. 

وی خاطر نشان کرد: وزارت بهداشت برای اعمال زیبایی تعرفه تعیین کرده و متاسفانه همکاران این وزارتخانه استدلال های ما را نمی‌پذیرند و در واقع باید یادآور شد که در این نوع اعمال جراحی زیبایی، عرضه و تقاضا تعیین کننده دستمزد جراح است و کلا اعمال زیبایی در دنیا تعرفه‌ای ندارد.yjc

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دكتر بيهوشي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
0
0
قيصر عزيز،اگر جراحي زيبايي تعرفه ندارد، پس چرا همكاران جراح براي اين اعمال به ما متخصصين بيهوشي دايم ميگويند بيهوشي براي اين بيماران قانون دارد و شما نبايد پول بگيريد و فقط براي ما جراحان قانون نداريم!! چوب خدا صدا نداره!!
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: