کد خبر: ۸۱۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۵ - ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - 2015October 12
وزیربهداشت خبرداد:
شفاآنلاین :سلامت >اجتماعی >وزیربهداشت گفت : برای تکمیل وبهره برداری از همه طرح های نیمه تمام عمرانی در کشور به یک دوره زمانی 30 ساله وتامین اعتبار بیش از 500 هزار میلیاردتومانی نیاز است.

به گزارش شفاآنلاین ، سید حسن قاضی زاده هاشمی عصر دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان آمل افزود : دولت تدبیر و امید از آغاز فعالیتش با مجلس شورای اسلامی توافق کرد تا طرح های نیمه تمامی را که بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تکمیل و بهره برداری کند.
وی ادامه داد : دولت یازدهم در این مدت کمتر به دنبال کلنگ زنی و یا اجرای طرح های جدید بود و تکمیل طرح های نیمه تمام را هدفگذاری کرده است.

وزیربهداشت که به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهوری به آمل سفر کرد ، از ارتقاء دانشکده پرستاری و مامایی این شهرستان به دانشگاه به عنوان هدیه سفر هیات دولت به مردم آمل خبر داد و گفت : سه بیمارستان دولتی امام رضا (ع) ، امام علی (ع) و17 شهریور آمل با وجود قدمت بیش از چهار دهه ای با تامین اعتبارهای ملی و استانی نوسازی و بازسازی خواهد شد.


وی با بیان اینکه بیمارستان امام خمینی (ره ) آمل به عنوان چهارمین بیمارستان دولتی این شهرستان حداقل تا دو ماه آینده تکمیل و بهره برداری می شود ، اضافه کرد : این بیمارستان در دوراهی شهر امامزاده عبدالله در ورودی جاده هراز آمل واقع شده و ساختمانش تکمیل و نیروهای مورد نیاز و کادر درمانی و پرستاری آن جذب شده است که باید کد اعتباری و استخدامی آنها از سوی سازمان مدیریت اخذ شود.


قاضی زاده هاشمی ایجاد فرصت های جدید برای توسعه استان و شهرستان را یکی از وظایف دولت دانست و گفت : تکمیل طرح های نیمه تمام در اولویت دولت است که با بهره برداری از آنها کمک زیادی به رشد و توسعه هر شهرستان خواهد شد.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام با اعمال تحریم های ظالمانه و نابرابر مانع رشد و شکوفایی کشور شدند ، افزود : جمهوری اسلامی در سال های پس از انقلاب تاکنون همواره با این مشکلات آزموده شده است.

وزیر بهداشت روز دوشنبه در سفر به آمل از بیمارستان امام علی (ع) این شهرستان نیز بازدید کرد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: