کد خبر: ۸۱۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۰ - ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - 2015October 10
شفاآنلاین :اجتماعی >سلامت >مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در حاشیه مراسم کلنگ زنی درمانگاه «مادر» در سرخه گفت: دو بیمارستان جدید این سازمان، تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

به گزارش شفاآنلاین ،دکتر«سیدتقی نوربخش» روز شنبه در سرخه با بیان این خبر افزود: تا پایان امسال دو بیمارستان سازمان تامین اجتماعی در ایلام و اهواز وارد عرصه خدمات رسانی به بیمه شدگان می شود.
وی تصریح کرد: طی یک سال گذشته نیز سه بیمارستان در زابل، کرمان و بیرجند به بهره برداری رسید.
نوربخش یادآور شد: سازمان تامین اجتماعی کشور 80 بیمارستان و 300 مرکز درمانی در مدیریت دارد و بیمه شدگان سالانه 130 میلیون بار به این مراکز مراجعه می کنند و سالانه بیش از یک میلیون مورد بستری بیماران در این مراکز انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: سازمان تامین اجتماعی کشور 40 میلیون و 300 هزار نفر بیمه شده، پنج میلیون مستمری بگیر اصلی و تبعی و 35 میلیون بیمه شده شاغل دارد.
نوربخش افزود: بیش از نیمی از جمعیت کشور زیر پوشش بیمه و خدمات درمانی سازمان تامین اجتماعی کشورند.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به منظور کلنگ زنی درمانگاه مادر در زادگاه رییس جمهوری، به سرخه سفر کرد.
نوربخش در این آیین گفت: ایجاد امنیت اجتماعی بزرگ ترین رسالت سازمان تامین اجتماعی است.
وی متوقف نشدن تولید و بیکار نشدن شاغلان در بخش تولید کشور را از اهداف سازمان تامین اجتماعی عنوان و خاطرنشان کرد: 10 هزار میلیارد ریال نیز برای تامین درمان و سه هزار میلیارد ریال نیز هزینه های دیگر از سوی این سازمان در سال جاری پرداخت شده است.
وی ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی 10 هزار میلیارد ریال افزون بر یارانه پرداختی دولت برای مردم، تامین اعتبار کرده است.
نوربخش، سازمان تامین اجتماعی را خاکریز اول کشور در برابر جنگ اقتصادی دشمنان علیه نظام اسلامی دانست و گفت: این سازمان خطرپذیری مردم در عرصه اقتصادی شرایط تحریم را مدیریت می کند.
وی با اشاره به مسائل علنی اقتصادی مانند اقدام های بابک زنجانی که سازمان تامین اجتماعی با آن درگیر بوده است، اضافه کرد: برخی برنمی تابند و مساله ای را که در تیم اقتصادی دولت به صورت یک نامه عادی است، علنی می کنند و به انتظار اینند که شکافی در دولت تدبیر و امید ببینند.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: این عده باید بدانند که خواب شکاف در دولت تدبیر و امید تعبیر نخواهد شد، زیرا دکتر روحانی رییس جمهوری عزت کشور را می خواهد و رهبری نیز حمایت می کنند.
«محمد وکیلی» استاندار، «علیرضا خسروی» نماینده سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استان سمنان و شهرستان سرخه در این آیین حضور داشتند.
سرخه زادگاه رییس جمهوری در 22 کیلومتری غرب سمنان، 9 هزار و 400 کیلومترمربع وسعت دارد و 200 شهید تقدیم انقلاب کرده است.ایرنا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: