کد خبر: ۸۰۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۰ - ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - 2015October 09
شفا آنلاین>سلامت>یکی از روشهایی که می‌تواند به عنوان جرم‌گیری دندان‌ها استفاده شود، لیزر درمانی است.
به گزارش شفا آنلاین،دکتر عبدالحمید ظفرمند متخصص دندان پزشکی کودکان : در خصوص استفاده از لیزر جهت شفاف سازی دندان‌ها گفت: درحال حاضر استفاده از لیزر در علم پزشکی کاربرد بسیاری پیدا کرده در حالی که در دندان پزشکی هنوز کاربرد زیادی ندارد. 

اما حقیقت این است که استفاده از لیزر برای سفید کردن دندان ها زمانی استفاده می شود که فرد بهداشت دهان و دندان را رعایت کرده باشد و رسیدگی کامل را به دندان‌ها داشته باشد. 
اما آثار نامطلوب روی دندان‌ها از بین نرفته باشد. 

وی از لیزر به عنوان یک راهکار برطرف کردن تیرگی دندان‌ها نام برد و یادآور شد: راه‌های محتاطانه‌ی بهتری هم وجود دارد که بسیاری از مردم تصور می‌کنید لیزر بهترین راهکار درمانی برای شفاف سازی دندان‌هایشان است. 

ظفرمند تاکید کرد: تشخیص رنگ دندان با صورت هر فرد کار ساده‌ای نبوده و فقط باید توسط دندان پزشک نحوه‌ی بر طرف کردن آن مشخص شود. 

ظفرمند با اشاره به اینکه نحوه زندگی مادر و نوع داروی مصرفی توسط وی بر رنگ دندان‌های جنین موثر است، افزود: در دوران کودکی هم نوعی داروی مصرفی که توسط پزشک تجویز می‌شود رنگ دندان‌های کودک را تحت تاثیر قرار می‌دهد به علاوه میزان اثر بخشی لیزر نسبت به روش‌های جرم گیری باشد اثر قابل ملاحظه‌ای ندارد چرا که برخی افراد استفاده از برخی نورهای آبی را به جای لیزر اشتباه می‌گیرند. yjc
برچسب ها: دندان ، لیزر ، رنگ دندان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: