کد خبر: ۸۰۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶:۵۵ - ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - 2015October 10
شفاآنلاین>سلامت> مديکر 30 ميليون دلار براي مأموريت‌هاي دروغين آمبولانس‌ها پرداخت کرده است. در اين مأموريت‌ها هيچ شواهدي مبني بر اينکه فردي در مبدأ يا مقصد خدمات درماني دريافت کرده است وجود ندارد.
به گزارش شفا آنلاین، بر اساس محاسبات دولت فدرال آمريکا که روز سه‌شنبه منتشر شد، مأموريت‌هاي مبهم آمبولانس‌ها، بخشي از مشکل بزرگ‌تر مديکر به نام پرداخت هزينه براي انتقال بيماران است.

 همچنين دفتر بازرسي کل بخش سلامت و خدمات انساني دولت فدرال دريافته است که بعضي از آمبولانس‌هاي شهري به مأموريت‌هايي اعزام‌شده‌اند که به‌طور متوسط هرکدام 170 کيلومتر طول مسير دارند که با متوسط کشوري که 17 کيلومتر است مغايرت دارد.

نيمي از مأموريت‌ها و پرداخت‌هاي سؤال‌برانگيز، مربوط به 4 منطقه فيلادلفيا، لس‌آنجلس، نيويورک و هوستون است و به همين دليل، مديکر در هوستون و فيلادلفيا از پيوستن شرکت‌هاي آمبولانس به طرح حمل‌ونقل بيماران جلوگيري کرده است. دولت فدرال مي‌گويد: «مبالغ پرداختي مديکر براي حمل‌ونقل‌ آمبولانس‌ها در سال‌هاي گذشته افزايش‌يافته است و محققان تعدادي از تقلب‌ها را که شامل تقلب صاحبان آمبولانس‌ها مي‌شود افشا کرده‌اند.»

در اين گزارش مواردي از مرگ بيماراني که توسط آمبولانس منتقل‌شده‌اند، به‌حساب آورده نشده است و تنها مواردي به شمار آمده‌اند که در آن بيمار خدمات درماني مربوطه را دريافت کرده است. محققان در انتهاي تحقيقات خود متعجب شدند، زيرا دريافتند که بسياري از اين مأموريت‌ها درو غين بوده‌اند و در 46 شرکت، هيچ‌گونه شواهدي مبني بر اينکه در 90درصد مأموريت‌ها، بيماران خدمات درماني دريافت کرده باشد، وجود ندارد. به گفته محققان، مشکل مديکر با تقلب آمبولانس‌ها يک مشکل ديرينه است.

در دهه گذشته، هزينه کلي اين مأموريت‌ها به‌شدت افزايش‌يافته است و در سال 2012 بخشي از مديکر که هزينه مراقبت‌هاي سرپايي را تأمين مي‌کرد، 8/5 ميليارد دلار براي مأموريت‌هاي آمبولانس‌ها پرداخت که تقريباً 2برابر اين هزينه در سال 2003 بود.

حسابرسي فدرال 3/7ميليون مأموريت آمبولانسي را در نيمه اول سال 2012 بررسي کرده است و محققان علاوه بر حمل‌ونقل‌هاي مشکوک، دريافته‌اند که مديکر 24 ميليون دلار به آمبولانس‌هايي که حداقل خدمات لازم را براي دريافت هزينه انجام نداده‌اند، پرداخت کرده است. مديکر در پاسخي رسمي به اين سؤال، گفته است اين يک استراتژي جامع‌نگر است که با تقلب‌ و سوءاستفاده آمبولانس‌ها مبارزه مي‌کند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: