کد خبر: ۷۸۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۱ - ۰۲ مهر ۱۳۹۴ - 2015September 24
شفا آنلاین>اجتماعی>معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی وزیر آموزش وپرورش گفت: اداره کشور در آینده نه چندان دور در اختیار دانش آموزان است و آنها باید زندگی کردن در کنار همدیگر از امروز و در مدرسه تمرین کنند .

به گزارش شفا آنلاین، سید محمد بطحایی در مراسم بازگشایی مدارس و نواختن زنگ مهر و مقاومت در دبیرستان فرزانگان2ناحیه یک زاهدان ، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد شهدا و تبریک سال تحصیلی جدید اظهارکرد : 13 و نیم میلیون دانش آموز در 105 هزار مدسه امروز را به عنوان بهار تعلیم و تعلم آغاز کرده اند .

وی با بیان اینکه آینده کشور در دستان پر توان دانش آموزان است وتاکنون زمینه های حرکت توسعه پایدار کشور به همت زنان و مردان با غیرت فراهم شده است تصریح کرد:به زودی  و به همت این  جوانان ، یکی از قدرتمندترین کشورهای منطقه قرار خواهیم گرفت.

معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی وزیر آموزش وپرورش با اشاره به اینکه کشور ما از حیث منابع خدادادی وانسانی غنی است افزود: این زمینه بسیار مناسب ، تنها یک همت مضاعف را می طلبد که از مدار توسعه یافتگی به سمت کشوری توسعه یافته پایدار حرکت کنیم.

وی ادامه داد: همه متولیان آموزش و پرورش وهمچنین نظام آموزش و پرورش تلاششان این است که زمینه را برای تحصیل دانش آموزان به خوبی فراهم کنند.

معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی وزیر آموزش وپرورش ضمن بیان اینکه هنوز نتوانسته ایم آموزش و پرورش در خور شان مردم داشته باشیم خاطر نشان کرد:باید همه همت خود را برای ایجاد یک محیط آموزشی و تعلیم و تربیتی مطلوب به کار بریم.

بطحایی افزود : روزی به نقطه مطلوب خواهیم رسید که دانش آموزان با شادمانی درمدارس به تحصیل بپردازند.

وی ضمن بیان اینکه دانش آموزان مردان و زنان فردا ی جامعه هستند تصریح کرد: در روز آغاز سال تحصیلی بار دیگر دور هم جمع شده ایم که زندگی کردن در آینده و کنارهم بودن را تمرین کنیم ومعلمین فرهیخته نیز آماده شده اند این هدف ورسالت را با دانش آموزان تمرین کنند .

معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی وزیر آموزش وپرورش اظهار کرد: با پژوهش های متعددی که انجام شده است معلمین بالاترین امتیاز را به عنوان گروه مرجع در کشور ما ، داراهستند.

وی همچنین افزود: قشر معلم به عنوان یکی از معتبرترین وقابل اعتماد ترین بخش های کشور نزد مردم شناخته شده اند.

بطحایی ضمن امیدواری از اینکه در آینده شاهد مدرسه ای همتراز جمهوری اسلامی خواهیم بود گفت: برنامه های درسی آموزشی وپژوهشی ما باید به گونه ای باشد که اشتیاق دانش آموزان به حضور در مدرسه را ترغیب کند.پانا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: