کد خبر: ۷۸۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲:۴۵ - ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - 2015September 26
شفا آنلاین>سلامت>رئيس انجمن بيهوشي و مراقبت‌هاي ويژه با انتقاد از عملکرد بيمه‌ها، گفت: «طرح گلوبال منجر به بروز اشکال در عدالت بين‌رشته‌اي شده که بايد هرچه زودتر اصلاح شود.»

به گزارش شفا آنلاین،محمدمهدي قيامت درباره تعرفه گذاري بيهوشي بيان کرد: «متأسفانه وضعيت تعرفه‌هاي بيهوشي هنوز آن‌گونه که بايد موردقبول جامعه متخصصين بيهوشي کشور نيست.

ضمن اينکه اشکالات زيادي در همه رشته‌هاي پزشکي وجود دارد.» وي افزود: «هرچند ابلاغ تعرفه‌هاي جديد شروع خوبي بود اما با دست‌کاري‌هايي که دراين‌باره صورت گرفت، عدالت بين‌رشته‌اي تعرفه مقداري دچار اشکال شد، براي نمونه يکي از اشکالات اين است که وزارت بهداشت يکسري از خدمات را به‌صورت گلوبال و پکيج مي‌دهد. طرح گلوبال منجر شد که عدالت بين‌رشته‌اي خيلي دچار اشکال شود.

ضمن اينکه بحث گلوبال موردقبول ما، وزارت بهداشت و جامعه پزشکي نيست. اما بيمه‌ها ازآنجاکه دوست ندارند دستشان را از جيب پزشکان بيرون بياورند، در مراکز خودشان اين خدمات را اعمال مي‌کنند.

در حقيقت با اعمال اجبار به پزشکان، باعث مي‌شوند که آن‌ها بدون انگيزه کار کنند، بنابراين اميدواريم که خدمات گلوبال نيز هرچه زودتر اصلاح شوند.»  قيامت به 4 هزار و 500 متخصص بيهوشي کشور که حدود 700 نفر از آن‌ها بازنشسته محسوب مي‌شوند، اشاره کرد و ادامه داد: «به‌طورکلي تعداد متخصصين اين رشته به‌اندازه قابل‌قبولي در سطح کشور وجود دارند و متخصصين بيهوشي در تمامي بيمارستان‌ها حضور دارند. حال‌آنکه پزشکان بيهوشي برخي مشکلات تعرفه‌اي، حقوقي و صنفي دارند.


غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
پزشك
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
0
0
إستاد گرامي، در كلنيكها ما به طرح گلوبال عادت داده شده ايم (با تو سري از طرف جراح و صاحب كلنيك) و در ضمن حتي غذاي ناهار ما با جراحان فرق دارد چه برسد به چيزهاي ديگر،،لطفا شخصا سري به اينگونه مراكز بزنيد مخصوصا .... تهرانپارس و ... نارمك
پزشك
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
0
0
بابا مصاحبه بسه، به وضعيت اسفبار بيهوشي در دي كلنيكها برسيد ! ما داريم له مي شويد از ظلم و اجحاف و تبعيض جراحان !! زير ميزي هم ادامه داره و تازه از پول بيهوشي هم قسمت اعظمش به جراحان ميرسد و در صورت حساب بيماران فقط بيهوشي بد نام مي شود !! آش نخورده و دهان سوخته!!!!
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: