کد خبر: ۷۸۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۵ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - 2015September 20
درنخستین جشنواره ملی مدیر پاسخگو برگزیده شد:
شفاآنلاین :جامعه پزشکی >اجتماعی >در نظر سنجی انجام شده از سوی خبرگزاری مهر برای انتخاب مدیران پاسخگو در استان سمنان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، با کسب بالاترین آراء در این نظر سنجی به عنوان مدیر پاسخگو استان سمنان انتخاب شدند

به گزارش شفاآنلاین ،نخستین جشنواره ملی مدیر پاسخگو به همت خبرگزاری مهر استان سمنان و با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی، فعالان رسانه و خبرنگاران در شاهرود آغاز شد

.

جشنواره مدیر پاسخگو استان سمنان،روز یکشنبه در محل سالن اجتماعات اقاقی های دانشگاه شاهرود در حالی کار خود را آغاز کرده است که دكتر شادنوش رئيس دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان به عنوان مدير برتر استاني در اين مراسم حضور دارند.

رسانه ها در جامعه امروز حکم نور افکن دارند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان که در این جشنواره به عنوان برترین مدیر پاسخگو به رسانه ها معرفی شد درباره اهمیت پاسخگویی گفت: پاسخگویی به سوالات مردم یکی از مهمترین رسالت رسانه ها است و این اعتقاد به جد وجود دارد که مردم ولی نعمت ما هستند و راه توسعه از طریق محوریت مردم کامل تر انجام شود.

به گفته شادنوش پاسخگویی به سوالاتی که در مسیر اجرای فعالیت ها به وجود می آید غیرقابل انکاراست و رسانه ها نقش به سزایی را در این مهم دارند .چرا که یک رکن از ارکان مردم سالاری دینی را دارند و حرکت به سمت حرفه گرایی رسانه و مدیریت جامع یک ضرورت محسوب می شود.

شادنوش با اشاره به این نکته که تعامل با رسانه ها سرعت توسعه و جبران عقب ماندگی را بهبود می بخشد، گفت: امیدوارم همچنان شاهد حرفه ای تر شدن، اخلاق مدارتر شدن و دین مدارترشدن باشم چرا که فعالیت این خبرگزاری مطلوب است و به سمت حرفه ای شدن در حال حرکت است.

وی با ابراز خرسندی ازحضور در این جشنواره بیان داشت: مناعت طبع همکاران من در رسانه موجب کسب نمره قبولی شد و این موضوع وظیفه من را برای خدمت بیشتر به مردم به عنوان صاحبان نظام و انقلاب بیشتر می کند. 


هدف از برگزاری این همایش علاوه بر معرفی مدیران برتر عرصه پاسخگویی، تجلیل و تقدیر از مدیران پاسخگو در مقابل افکار عمومی و رسانه های ارتباط جمعی، خبرگزاری ها، اصحاب رسانه و مطبوعات مکتوب بوده و در وهله بعد، اشاعه فرهنگ پاسخگویی و الگو پذیری سایر نهادهای اجرایی، دولتی، خدماتی و ... است.

امروزه باید پذیرفت که رسانه به عنوان رکن چهارم دموکراسی نیازمند تعامل و پاسخگویی است و در سالی که به نام همدلی و همزبانی بین مردم و مسئولان نامگذاری شده، مدیران پاسخگو می توانند در راستای اشاعه فرهنگ تنویر افکار عمومی از سوی پاسخگویی مسئولان، مثمر ثمر باشند.


در نظرسنجی که خبرگزاري مهر استان سمنان با همکاری خبرنگاران استان برای انتخاب مدیران پاسخگو انجام داد، فاکتورهای مختلفی از جمله برگزاری نشست‌های خبری مکرر در طول ماه یا فصل، در دسترس بودن مدیر یا مسئول برای پاسخگویی به سوالات، ارتباط تعاملی با رسانه، پاسخگویی به انتقادات و نقدهای مطرح شده، عدم پیگیری قضایی یا حقوقی سازمان متبوع در واکنش به مطالب منتشر شده پیرامون آن سازمان و برخورداری از سواد رسانه‌ای بوده است.

در نظر سنجی انجام شده برای انتخاب مدیران پاسخگو در استان سمنان، دکتر مهدی شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، با کسب بالاترین آراء در این نظر سنجی به عنوان مدیر پاسخگو استان سمنان انتخاب شدند.

از سوی دکتر علی عسگری مدیرعامل خبرگزاري مهر کشوری لوح تقدیری به سپاس همراهی و همدلی ارزشمند با رسانه ها و تلاش مستمر برای پاسخگویی به افکار عمومی و شهروندان تقدیم دکتر شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گردید.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
دکتر محمودی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
1
2
باسلام وتبریک به دکترشادنوش مدیرمردمی وفرهیخته خداقوت انشالله
کارمند دانشگاه علوم پزشکی سمنان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
1
2
دکترشادنوش مدیرتوانمد ودوست داشتنی و مردم دار
دکتردوستت داریم.ممنون اززحماتت
عضو مجمع خیرین سلامت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
1
2
همیشه خندان اما جدی و پرکار خداقوت دکترجان انشالله شمارا درمسولیت های بالاترببینینم
یاعلی مددی
جوادی ازکاشان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
1
2
بادرود به جوان شایسته و اصیل ازتبارکاشان به راستی مایه افتخارهستید شما و ابوی گرامی تان انشالله سلامت باشید وسربلند
همکارسابق دانشگاه شهید بهشتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
1
2
راستی جای دکتر شادنوش وخدمات شون دردانشگاه شهید بهشتی هم خالیه یاد سالهای گذشته به خیردکترعزیز
کارمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
1
1
واقعا کار کردن در سازمانی که رییس ایشان است به انسان افتخار می دهد
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: