کد خبر: ۷۸۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۹ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - 2015September 20
شفاآنلاین:سلامت>درمان>پزشکان در یک بررسی جدید دریافتند با بهره‌گیری از ابزار جدید تعیین توالی DNA‌ می‌توان عفونت مجاری ادراری را سریع‌تر درمان کرد.
به گزارش شفا آنلاین : متخصصان علوم پزشکی دانشگاه «آنگلیای شرقی» در انگلیس می‌گویند: این وسیله می‌تواند باکتری را به طور مستقیم از نمونه‌های ادرار و چهار برابر سریع‌تر از روش‌های قدیمی تشخیص دهد. همچنین این تکنولوژی کمک می‌کند تا درمان عفونت با سرعت بیشتری انجام و آنتی‌بیوتیک‌ها به درستی مصرف شوند.

پرفسور «دیوید لیورمور» در این رابطه گفت: لازم است برای درمان عفونت مجاری ادراری فراتر از روش‌های فعلی پیش برویم. همچنین دست یافتن به این موفقیت به تسریع بررسی‌های آزمایشگاهی بستگی دارد، بنابراین روند درمان زودتر آغاز شده و بیمار با دریافت آنتی‌بیوتیک مناسب، نفع بیشتری می‌برد. همچنین میزان مصرف آنتی‌بیوتیک‌ها به درستی مدیریت می‌شود. با این شیوه همچنین می‌توان مقاومت آنتی‌بیوتیکی را تشخیص داد.

به گزارش شبکه خبری بی‌بی‌سی، مقاومت آنتی بیوتیکی تهدید اصلی جهانی برای سلامت است که باعث می‌شود هر سال در اروپا حدود 400 هزار نفر به باکتری‌های بیماری‌زا و مقاوم آلوده شوند و 25 هزار تن جان خود را از دست بدهند.ایسنا

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
0
0
سلام خسته نباشید ..من مادری دارم 56سال ...درروز گاهی سوزش ادرار دارند وگاهی نه .باید چکار کنند ؟؟؟نمیدونم حالا توضیحات من کافی باشند یانه ..میشه راهنمایی بفرمایید ممنون
مدیر پایگاه باسلام
مادرتان حتما باید به ارولوژیست مراجعه نموده وتحت بررسی دقیق قرارگیرند
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
0
0
ممنون ازراهنماییتون
مدیر پایگاه سلام وسپاس ازشما
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: