کد خبر: ۷۷۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۵ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - 2015September 16
دبیر چهارمین کنگره بین‌المللی سردرد ایران خبرداد
شفاآنلاین:سلامت>بهداشت>دبیر چهارمین کنگره بین‌المللی سردرد ایران گفت: کارگاه‌های تزریق بوتاکس و بلوک عصبی و مسابقه دستیاران نورولوژی در حاشیه کنگره برگزار می‌شود.

به گزارش شفا آنلاین : منصوره تقا در حاشیه چهارمین کنگره بین‌المللی سردرد ایران اظهارداشت: این کنگره با هدف ارتقای آموخته‌های همکاران گروه‌های مختلف پزشکی که در رابطه با سردرد کار می‌کنند برگزار می‌شود.

وی افزود: امیدواریم با برگزاری این کنگره بتوانیم دانش خود را در علوم پایه تشخیص و درمان سردرد ارتقاء دهیم و در نهایت خدمت بهتری به مبتلایان سردرد داشته باشیم.

رئیس انجمن سردرد ایران ادامه داد: سال گذشته توانستیم انجمن سردرد ایران را به عضویت انجمن‌های جهانی سردرد و اروپا درآوریم و از این پس می‌توانیم سمینارها و کارگاه‌ها را با حضور استادان تراز اول دنیا برگزار کنیم.

این متخصص مغز و اعصاب تصریح کرد: در این کنگره، سخنرانی‌های جامع براساس یافته‌های جدید در حیطه سردرد و انواع آن توسط سخنران‌های ایرانی و خارجی خواهیم داشت.

وی افزود: دو کارگاه تزریق بوتاکس و بلوک عصبی همراه با مسابقه دستیاران نورولوژی از سراسر کشور امروز برگزار می‌شود و به برگزیدگان جوایزی اهداء خواهد شد.

دبیر چهارمین کنگره بین‌المللی سردرد ایران خاطرنشان کرد: کتاب کنگره به صورت الکترونیکی در سایت انجمن منتشر شده و خلاصه مقالات نیز به چاپ رسیده است.

چهارمین کنگره بین‌المللی سردرد ایران از امروز چهارشنبه 25 و تا جمعه 27 شهریور سال جاری ادامه خواهد داشت.فارس

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: