کد خبر: ۷۷۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۶ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - 2015September 16
شفاآنلاین:تامین اجتماعی>بیمه>مدیرکل خدمات عمومی و رفاه سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: شناسنامه سلامت برای کارکنان این سازمان با هدف ارتقای برنامه های مختلف ورزشی و افزایش شور و نشاط در آنان تشکیل می شود.
به گزارش شفا آنلاین : عبدالرضا محمدی شامگاه سه شنبه در مراسم افتتاح دهمین دوره المپیاد ورزشی آمادگی جسمانی بانوان تامین اجتماعی سراسر کشور در زنجان افزود: این سازمان ظرفیت بسیار خوبی در حوزه درمان دارد و به حوزه ورزش کارکنان خود به ویژه بانوان اهمیت ویژه می دهد.
وی یادآوری کرد: سازمان تامین اجتماعی تلاش دارد خدمات رفاهی کارکنان این سازمان را افزایش دهد که برای این منظور برنامه های مختلفی را پیش بینی کرده است.
محمدی افزایش وام مسکن و توسعه خدمات رفاهی کارکنان را از جمله برنامه های این بخش عنوان کرد و افزود: ضوابط بیمه تکمیلی کارکنان تامین اجتماعی نیز در دست تدوین است که پس از طی فرایندها ابلاغ خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: با نهادینه شدن قانون در مدیریت اکنون این سازمان در بهترین شرایط خود قراردارد و با وجود کاستی ها درصدد ارایه خدمات مناسب به گروه های مختلف جامعه است.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان نیز ترویج و توسعه فرهنگ ورزش در میان اقشار مختلف به ویژه بانوان را بسیار مفید و اثرگذار عنوان کرد و گفت: بانوان قشر عظیم جامعه را تشکیل می دهند و گرایش آنان به مقوله مهم ورزش مانع ابتلا به بیماری های مختلف می شود.
علی محمدی خاطرنشان کرد: ورزش موجب تحرک، پویایی و نشاط فردی می شود و سرمایه گذاری در این بخش نتایج مفید و سودمندی به دنبال دارد.
دهمین المپیاد ورزشی تامین اجتماعی کشور در رشته آمادگی جسمانی بانوان با حضور 160 ورزشکار از 31 استان کشور شامگاه سه شنبه در زنجان آغاز به کار کرد که به مدت 2 روز ادامه دارد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: