کد خبر: ۷۷۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۰ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - 2015September 14
شفا آنلاین>سلامت>چهار عضو کمیسون بهداشت و درمان مجلس عملکرد سازمان غذا و دارو را در زمینه اطلاع رسانی و برخورد با آب‌های معدنی غیر مجاز مثبت ارزیابی و این اقدام را قابل تقدیر دانستند.
به گزارش شفا آنلاین، احمد آریایی نژاد، محمد حسین قربانی، رسول خضری و علی کائیدی اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ،عملکرد سازمان غذا و دارو را در زمینه برخورد با آب های معدنی غیرمجاز و اطلاع رسانی در این زمینه را مثبت ارزیابی و از سازمان غذا و دارو در این زمینه قدردانی کردند.

احمد آریایی نژاد دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با قدردانی از سازمان غذا و دارو در این زمینه گفت: متاسفانه بسیاری از مغازه ها آب های معدنی را در مکان مناسب نگهداری نمی کنند و آنها را زیر نور خورشید قرار می دهند که لازم است نظارت ها در این زمینه تقویت شود.

وی افزود: اطلاع رسانی و برخورد با آبهای معدنی غیر مجاز کمکی به واحدهای تولیدی آب معدنی است که فعالیت مناسبی دارند و کوچکترین تخلفی ندارند.

آریایی نژاد خاطرنشان کرد: این کار باید از سوی سازمان غذا و دارو تکمیل شود و استمرار داشته باشد‌؛ ما نیز بخاطر امانتی که از طرف مردم داریم این اقدام مثبت را حمایت خواهیم کرد.

علی کائیدی نیز در این زمینه گفت: عملکرد سازمان غذا و دارو با مدیریت ها و تلاش های دکتر دیناروند در همه حوزه ها به ویژه حوزه دارو مثبت و بر اساس مراجعات مردمی که در مجلس داریم این موضوع قابل لمس است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: