کد خبر: ۷۶۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۳ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - 2015September 08
سردار سلامی:
شفاآنلاین:جامعه پزشکی>درمان>جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نتیجه فعالیت های پزشکان علاوه بر تامین حیات جسمی و استمرار کارکرد ارگانهای بدن، دمیدن روح امید و نور زندگی به بدنه خانواده و جامعه بوده و امری فوق العاده ارزشمند است که با هیچ معیار مادی قابل سنجش و ارزش گذاری نیست.
به گزارش شفا آنلاین : سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی در آیین قدردانی از پزشکان جهادی سپاه که در جلسات ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد، همراهی و ترکیب فضلیت مجاهدت در راه خدا با فعالیت پزشکی را مولد ارزش های والایی دانست که به گفته وی همواره برای نظام سلامت سپاه افتخاری بی بدیل محسوب شده و باید ارج نهاده شود.
وی حرفه پزشکی را دارای فضلیت و قداست ویژه برشمرد و ادامه داد: نتیجه فعالیت های پزشکان علاوه بر تامین حیات جسمی و استمرار کارکرد ارگانهای بدن، دمیدن روح امید و نور زندگی به بدنه خانواده و جامعه بوده و امری فوق العاده ارزشمند است که با هیچ معیار مادی قابل سنجش و ارزش گذاری نیست.
جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: کمک به مستضعفین و فعالیت های مخلصانه مردم یاری در نقاط محروم توسط بهداری سپاه و نیز حضور شورانگیز پزشکان عالم و ایثارگر در صحنه ارائه خدمات امدادی درمانی به پرچمداران دفاع از اسلام و حریم اهل بیت(ع) در نهضت بیداری اسلامی و مبارزان با نظام سلطه موجب مباهات است.
سردار دکتر احمد عبداللهی معاون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سپاه نیز در این آیین با تاکید بر اهمیت نقش پزشکان در ارائه خدمات درمانی در نظام سلامت و مراکز درمانی، به آثار حضور مخلصانه، داوطلبانه و جهادی آنان در صحنه های امداد و درمان در نهضت های بیداری اسلامی اشاره کرد.
همچنین در این آیین دو نفر از پزشکان جهادی با بیان خاطراتی، فضای معنوی و تجلی روحیه ایثارگری را در ماموریت های جهادی را تبیین کردند.
همچنین در این آیین از تعدادی از پزشکان سپاه که در فعالیت های امداد و درمان در نهضت های بیداری اسلامی حضور داوطلبانه داشته اند، قدردانی شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: