کد خبر: ۷۴۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۷ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - 2015August 26
یادداشت استاد دانشگاه تهران
شفاآنلاین :"من اعتقاد دارم که مردم بدیها را انجام می دهند زیرا آنها آشنا با حقیقت نیستند. وقتی کسی حقیقت را بداند دلیلی برای انجام دادن بدی نیست."
به گزارش شفاآنلاین ،این بخشی ازنامه ارسالی یک استاد دانشگاه تهران است که برای این پایگاه خبری ارسال شده است .متن کامل نامه ارسالی به این شرح است:

بدینوسیله باطلاع می رساند اینجانب عضو هیئت علمی دانشگاه تهران هستم. قبل از اینکه شغل خودرا داشته باشم, در دانشگاه MIT در آمریکا تحصیل می کردم. من مورد تبعیض براساس ایرانی بودنم توسط اساتید دانشگاه قرار گرفتم که موجب  شد نتوانم PhD خود را بگیرم. من مجبور شدم آمریکا را بدون PhD ترک کنم. من سعی کرده ام راه خود را که گرفتن حقوق بشر خود بود ادامه دهم. اما هیچگونه نتیجه ای بدست نیاوردم.


یک گروه فرهنگی در کانادا بدلیل تلاش من درراهم در رقابت زیاد من را در مسابقه مقاله نویسی به ارزش 100000$ شرکت داد. موضوع مسابقه راهکار عملی برای بوجود آوردن دنیای صلح انگیز و پرانرژی بود.
 وقتی من در حال تلاش کردن در حقوق بشر خود بودم. من در باره اسرار عالم فکر می کردم. من همجنین از سال 1982 رویایی در سر داشتم که چگونه می توان دنیایی صلح انگیز و پرانرژی بوجود آورد. ICCPSEW نتیجه 30 سال تحقیق در باره صلح جهانی است. ICCPSEW یک طرح جدید در باره صلح جهانی است.

ما باید دنیایی صلح انگیز وبانشاط بوجودآوریم زیرا هروقت شما دررسانه های جمعی ملاحظه می فرمایید یک عملی اتفاق می افتد که دوراز بشریت است. برای بوجود آوردن یک دنیای صلح انگیزوبا نشاط ماباید کمیته بین المللی از نمایندگان کشورها که به حقیقت دست یافته اند تشکیل دهیم.

من اعتقاد دارم که مردم بدیها را انجام می دهند زیرا آنها آشنا با حقیقت نیستند. وقتی کسی حقیقت را بداند دلیلی برای انجام دادن بدی نیست. این غیرممکن است که تمام مردم از حقیقت اطلاع حاصل کنند. اما نماینده ای که به حقیقت دست یافته است می تواند آن را برای مردم ترجمه کند.

من اعتقاد دارم این نمایندگان می توانند مردم را به خوبی دعوت کنند. ICCPSEW تشکیل شده است از افرادی که (درسرتاسر دنیا) به حقیقت دست یافته اند. حقیقت یعنی خدای متعال اسرار عالم را به آنها گفته باشد. عمده طرح صلح این است. البته این طرح به زبان انگلیسی در آدرس زیر قابل رویت می باشد http://iccpsew.com/index.php/about-us/our-manuscript.html حالا بعد از 30 سال قصد دارم آن را در منظر عمومی قراردهم اما قبل از آن تمایل دارم ایرادات آن رابرطرف نمایم. لذا از شما تقاضا دارم نظر خودرا اعلام فرمایید و اینجانب را نظرات خود بهره مند بگردانید. قبلا ازلطف شما متشکرم.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: