کد خبر: ۷۴۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۰ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - 2015August 26
شفا آنلاین>سلامت>با حضور رئیس سازمان غذا و دارو، خط تولید داروی مخصوص بیماران ام اس افتتاح شد.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر سید علی رضویان مدیر عامل کارخانه سازنده داروي ديفوزل در جمع خبرنگاران گفت: امروز شاهد افتتاح خط تولید اولین داروی مخصوص بیماران ام اس در این کارخانه هستیم.
  
وی ادامه داد: این دارو در کشورهای دیگر تولید می‌شود ولی هیچگونه واردات به داخل کشور تاکنون نداشته‌ایم و این دارو برای اولین بار تحت لیسانس شرکت اروپایی  در این کارخانه داروسازی تولید می شود .همچنین این دارو مشابهی ندارد و اولین بار به شکل تولید داخل وارد بازار می‌شود. 
وی تصریح کرد: با این خط تولید قادر خواهیم بود داروهای خاص برای بیماران ام اس و سرطانی را تولید کنیم.

وی ادامه داد: پیش بینی می‌شود که تا آخر سال تعداد قرص‌های تولیدی با این خط تولید به عدد 2 برسد، ضمن اینکه این دارو تا اول دی‌ماه وارد بازار می‌شود.

وی در خصوص مشخصات دارو افزود: این دارو در دو دوز 120 میلی گرم و 240 میلی گرم تولید می‌شود که قیمت ژنریک این دارو برای دوز پایین 3500 تومان و برای دوز بالا 6800 تومان می‌باشد.

رضویان در  پایان گفت: تولید این دارو با خط تولید جدید باعث صرفه جوی در مصرف ارز می‌شود، زیرا یک پنجم مواد اولیه این دارو وارداتی است و مابقی براساس تولیدات داخل صورت می‌گیرد
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مهدیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
0
0
داروی دیفوزل ۲۴۰ ساخت داخل شصت عدد ماهانه یک میلیون و صد و پنجاه هزار تومان با دفترچه بیمه خاص و ثبت پرونده شد هشتصد و پنجاه هزار تومان . فاکتور بهمن ۹۵ . این چه بیمه ای است ؟ بریم بمیریم ؟ توروخدا پیگیری کنید . دیفوزل برای کنترل و درمان ام اس است .
ولدخاني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۱
0
0
پسر من ام اس داره اين دارو رو با ٦٠ با دوز ٢٤٠ و ١٤ تا با دوز ١٢٠ ١٢٧٠ هزار بابيمه شد ١ ميليون و شصت هزار واقعا متاسفم براي اين دولت و خودمان كه با اين بيماري كم مشكل داريم بايد براي هزينه دارو هم مشكل داشته باشيم
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: