کد خبر: ۷۴۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴:۵۰ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - 2015August 27
شفا آنلاین>سلامت>انجمن پزشکي آمريکا در گزارشي متذکر شده که بهتر است پزشکان براي انعطاف‌پذيري بيشتر در کار افزايش و توانايي‌هاي خود براي حل مشکلات مربوط به مراقبت‌هاي بيمار راهکارهايي اتخاذ کنند.
به گزارش شفا آنلاین،افزايش روز افزون تقاضا براي درمان‌هاي پزشکي و نيز بيشتر شدن فشارهاي قانوني براي بررسي قصور‌‌ پزشکي باعث شده که پزشکان بيش از هميشه فشار کاري و فرسودگي را احساس کنند. راهکارهاي مناسب براي افزايش انعطاف‌پذيري و يا همان توانايي سازگاري با کار و بازيابي خود در محيط‌هاي باليني براي پزشکان مهم است و در گزارش انجمن پزشکي آمريکا مورد توجه قرار گرفته است.

در اين گزارش همچنين به اهميت هدف‌گذاري شغلي، مديريت احساسات و کنترل اقداماتي که از استرس يا فرسودگي شغلي ناشي مي‌شوند، نيز اشاره شده است.

علاوه بر اين،‌ گفته شده که بهتر است پزشکان براي خود يک شرح مأموريت فردي داشته باشند و هر اقدام خود را در چارچوب آن مورد ارزيابي قرار دهند. يکي از راهکارهاي مفيد اين است که پزشکان از همفکري همکاران خود کمک بگيرند، براي مثال با پزشکان ديگر گروه تشکيل دهند و درباره مسائل مشترک کاري گفتگو کنند.

 بايد توجه داشت کساني به دنبال رشته پزشکي مي‌روند که اغلب تشنه دانش هستند، بنابراين توصيه ديگر به پزشکان اين است که در دوره‌هاي آموزشي جديد شرکت کنند. از طرفي، نوشتن ماجراهاي الهام بخش درمان بعضي از بيماران هم روش خوبي است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: