کد خبر: ۷۴۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۰ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - 2015August 25
شفا آنلاین>سلامت>بیمارستان 600 تخت خوابه را در خرداد یا تیرماه 96 افتتاح خواهیم کرد که به ناوگان سلامت کشور اضافه خواهد شد.
به گزارش شفا آنلاین،دکتر پیوندی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اظهار کرد: علاوه بر تمام مشکلات عدیده در حوزه پر چالش و دغدغه سلامت دستاوردهای زیادی از اجرای طرح تحول سلامت بدست آوردیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: در خردادماه سال 96 شاهد افتتاح بیمارستان 600 تختخوابه شهدای تجریش خواهیم بود.

وی ادامه داد: از 15 اردیبهشت سال 93 تاکنون مردم در پرداخت هزینه‌های درمانی از قبیل: بستری، سرپایی و تشخیصی یکصد میلیارد کمتر پرداخت کردند و این به نوعی هدفمند در حوزه درمان به بیماران یارانه داده شده است. با اجرای طرح تحول سلامت میزان پرداختی در شهرها از 38 درصد به 6 درصد و در روستاها به 3 درصد رسیده است.

وی ادامه داد: در وضعیت فعلی در مورد کارهای هتلینگ در بیمارستان شهدای تجریش مبلغ 45 میلیارد تومان هزینه شده است. با این جمع از هزینه‌های انجام شده شاهد خدمت‌رسانی بیشتر و با کیفیت‌تر به هموطنان در این مرکز هستیم.

پیوندی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در خصوص خرید دستگاه شتاب‌دهنده خطی، تشریح کرد: با خرید دستگاه شتاب‌دهنده خطی تعداد و کیفیت خدمات را افزایش داده‌ایم.

دکتر پیوندی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در ادامه گفت: بیمارستان شهدا تجریش یک بیمارستان ساده نیست بلکه یک بیمارستان فرا دانشگاهی است. این مرکز به دلایل زیادی از قبیل: حضور پزشکان و نخبگان علم پزشکی، انجام کارهای برجسته و یونیک، جمعیت تحت پوشش 5 میلیونی و ارجاع بیماران از شهرستان‌ها به یک مرکز درمانی ویژه و استراتژیک تبدیل شده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: