کد خبر: ۷۴۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۳ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - 2015August 25
شفاآنلاین:جامعه>سلامت>رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: با امضای تفاهمنامه با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) مقرر شد تا بیمارستان 600 تختی شهدای تجریش در خرداد یا تیر سال 1396 ساخته شود.
به گزارش شفا آنلاین :علی اصغر پیوندی روز سه شنبه در مراسم افتتاح بخش های جدید بیمارستان شهدای تجریش افزود: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، ارائه خدمات درمانی به پنج میلیون و 200 هزار شهروند تهرانی را با داشتن سه هزار و 800 تخت برعهده دارد که با توجه به استاندارد داشتن یک تخت به ازای هر یکهزار نفر، حداقل یکهزار و 500 تخت کم داریم.
وی ادامه داد: تخت های ویژه در بیمارستان ها باید 10 درصد تخت های عادی باشد، به آن معنا که با توجه به داشتن سه هزار و 800 طرح باید حدود 400 تخت ویژه داشته باشیم اما متاسفانه کمتر از 300 تخت ویژه داریم.
رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: با اجرای طرح تحول سلامت از 15 اردیبهشت سال گذشته تاکنون، فقط در منطقه این دانشگاه، مراجعان سرپایی، بستری و تشخیصی یکصد میلیارد تومان کمتر پرداخت می کنند.
پیوندی یادآور شد: اجرای طرح تحول سلامت موجب شده تا میزان پرداختی از جیب مردم از 38 درصد به شش درصد در شهرها به سه درصد در روستاها برسد.
وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برای اجرای برنامه بهسازی هتلینگ بیمارستان های تحت پوشش خود 45 میلیارد تومان به این بیمارستان ها تزریق کرد.
پیوندی تصریح کرد: این دانشگاه 250 میلیارد تومان از سازمان های بیمه گر طلبکار است و بدیهی است که با این بدهی ها نمی توان خدمت خوبی به مردم ارائه کرد.
وی گفت: مسایل و مشکلات اورژانس ها باید با حساسیت بیشتری پیگیری شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: