کد خبر: ۷۴۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۶ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - 2015August 21
شفاآنلاین :اجتماعی >قائم مقام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: باید به دنبال ارتقاء جایگاه سازمان تأمین اجتماعی و توسعه همکاری های بین المللی در دوران پسا تحریم باشیم.

به گزارش شفاآنلاین ازسازمان تامین اجتماعی، رضا راعی دردومین جلسه ستادهمکاری های بین المللی سازمان تأمین اجتماعی افزود:باتوجه به وسعت فعالیت های سازمان وگردش مالی بیش از 2میلیارد دلاری تأمین اجتماعی و همچنین ظرفیت های فراوان وگستردگی حوزه فعالیت سازمان، هماهنگی بین بخشی در تأمین اجتماعی بسیار مهم است و این امر در تمامی فعالیت ها از جمله در حوزه بین الملل باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

راعی توریسم درمانی را یکی ازمهمترین زمینه های فعالیت سازمان تأمین اجتماعی عنوان کرد وگفت:دررابطه با توریسم درمانی باید کارگروهی شکل بگیرد و همگرایی و هم افزایی در سازمان مورد توجه باشد.

وی افزود: فعالیت مطلوب و اثر بخش سازمان تأمین اجتماعی در حوزه گردشگری سلامت با همکاری حوزه های درمان، اقتصاد، گردشگری و فرهنگی و روابط عمومی انجام می شود و هر حوزه باید عملکرد مشخصی داشته باشد و باید در این حوزه با برنامه وارد شویم و فعالیت صحیح، موثر و با دوام داشته باشیم.


راعی بیمارستان سازی راازدیگر زمینه های فعالیت سازمان تأمین اجتماعی برشمرد و گفت: در این رابطه باید با شرکت های معتبر جهانی در این حوزه همکاری کنیم وبرای همکاری با آنها پیش قدم شویم تا امکان توسعه فعالیت ها و حصول نتیجه مطلوب در این حوزه فراهم شود.

وی سازمان تأمین اجتماعی و زیرمجموعه های آن را بهترین شریک تجاری سرمایه گذاری داخلی و خارجی در حوزه های مختلف تولید و خدمات دانست که بیشترین پتانسیل را در کشور دارد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: