کد خبر: ۷۳۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۹ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - 2015August 18
شفاآنلاین :سلامت >جامعه پزشکی >کارشناسان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از وضعیت مطلوب و عملکرد خوب دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان تقدیر و تشکر نمودند

به گزارش شفاآنلاین از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دومین جلسه هيأت امناي دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان در سال 94 ، بعد از ظهر روز دوشنبه 26 مرداد ماه درستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد.

.

این جلسه با حضور دکتر حسن امین لو مشاور وزیر و دبیر مجامع، شوراها و هیئت های امناء، مهندس محمد وکیلی استاندارسمنان، دکتر پیوندی، دکتر ابوالحسنی و دکتر رستمیان، از اعضای هيأت امناء ، دکتر شادنوش رئیس دانشگاه و دبیر هيأت امناء، و کارشناسان حوزه های مختلف وزارت بهداشت درمان آموزش پزشكي و اعضاء هیأت رئیسه و تعدادی از مدیران دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه، ابتدا گزارش عملکرد دانشگاه در سال 93 و مقایسه آن با سال 92 توسط دکتر شادنوش ‌رئیس دانشگاه به عنوان دبير هيأت امناء ارائه شد.

کارشناسان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی نیز با توجه به شاخص های ارائه شده از وضعیت مطلوب و عملکرد خوب دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان تقدیر و تشکر نمودند.

دکتر شادنوش توفیقهای بدست آمده را حاصل تلاش ایثارگونه کلیه همکاران دانشگاه دانست و از همه اعضای جامعه بزرگ دانشگاه خواست تا با عزمی جزمتر برای برداشتن گامهای بلندتر مهیا باشند.

در ادامه دکتر شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان دستور کار جلسات را مطرح نمود و با ارائه نظرات ارشادي و حمايت هاي اعضاء هيأت امناء به منظور استمرار فعاليت هاي دانشگاه مورد تصویب قرارگرفت و در نهایت جلسه در ساعت 30/20 خاتمه يافت.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: