کد خبر: ۷۳۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۹ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - 2015August 17
شفاآنلاین:جامعه>معاون رفاهی وزیر رفاه از واریز یارانه‌های آن دسته از سرپرستان خانواری خبر داد که اعتراض آنها به حذف یارانه مورد قبول واقع شده است.
به گزارش شفا آنلاین : احمد میدری در حاشیه نشست نقد و بررسی احکام سالمندان در برنامه ششم توسعه اظهار داشت: افرادی که یارانه آنها حذف شده و به این موضوع اعتراض دارند می‌توانند از روز چهارشنبه به سامانه یارانه 10 مراجعه کرده و پاسخ خود را دریافت کنند.

وی ادامه داد: افرادی که یارانه آنها عودت داده شده امشب یارانه مردادماه را نیز دریافت می‌کنند و از ماه شهریور روال پرداخت یارانه آنها مانند سایر افراد می‌شود.

معاون رفاهی وزیر رفاه افزود: افرادی که امشب یارانه مردادماه را دریافت نمی‌کنند، چند روز صبر کنند و در سامانه یارانه 10 وضعیت خود را انتخاب کنند تا وضعیت آنها بررسی شود.

میدری در پاسخ به سوالی در خصوص میزان اعتراضات افراد در مورد حذف یارانه گفت: بخش محدودی به این موضوع اعتراض کرده‌اند که رسیدگی به این اعتراضات قبلا با تاخیر انجام می‌شد اما در حال حاضر به سرعت بررسی می‌شود. درصد بالایی از ایرانیان مقیم خارج از کشور به این موضوع معترض بودند اما باید به ایرانیان مقیم خارج از کشور که کارگر هستند بگوییم می‌توانند با گرفتن کارت اشتغال در خارج از کشور یارانه خود را برقرار کنند ضمن اینکه در این شرایط از برخی معافیت‌ها برخوردار می‌شوند.

وی درباره ملاک حذف افراد از لیست یارانه‌بگیرها گفت: موقعیت جغرافیایی و درآمد، دو ملاک اصلی بوده اما هر فرد با مراجعه به سامانه می‌تواند به صورت مشخص علت حذف یارانه خود را مشاهده کند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: