کد خبر: ۷۲۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۱ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - 2015August 10
وزیر بهداشت در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین:
شفا آنلاین- وزیر بهداشت تأکید کرد: به نارضایتی بیمارستان های خصوصی حق می دهم و برای سود بردن مردم از حوزه سلامت بیمه ها باید به وظایف قانونی اشان نیز عمل کنند.
دکتر سید حسن هاشمی در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن بیان این مطلب خاطرنشان کرد: من به بیمارستان های خصوصی حق می دهم و به طور تقریبی پیگیری این موضوع کار هر هفته ما می باشد .البته در این باره آقای دانش جعفری جلسه می گذارد و فکر می کنم تا الان هم موثر بوده اما نه به آن معنا که نظر همکاران عزیز ما در بخش خصوصی نیز تأمین شده باشد.

بیمه ها باید به وظایف قانونی اشان عمل کنند


وی ادامه داد: به نظر می رسد که اگر بنا است مردم به طور واقعی از حوزه سلامت سود ببرند فرقی نمی کند چراکه بیمه ها باید به وظایف قانونی اشان  چه در بخش دولتی و خصوصی نیز عمل کنند.

وی همچنین افزود: حال آن که تصورم این است شرایط بیمه های خصوصی نسبت به 6ماه گذشته بهتر شده است اما مطلوب نیست، مطمئنم همکاران عزیز ما که در بیمه مرکزی ایران نظارت می کنند و همچنین مدیران عامل بیمه ها نهایت تلاش خود را خواهند کرد تا انشالله پرداخت ها به روز شود و در عین حال کسوراتی هم که به برخی از پرونده ها می خورد و منطقی و قانونی هم نیست نیز اصلاح شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: