کد خبر: ۷۲۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۵ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - 2015August 08
شفا آنلاین>سلامت>فاز ۴ و ۵ اورژانس شیمیایی(ان بی سی) بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی بقیه الله(عج) با حضور رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور افتتاح شد
به گزارش شفا آنلاین، رییس بیمارستان بقیه الله(عج) در آیین افتتاحیه این اورژانس شیمیایی گفت: پروژه اورژانس جنگ های نوین از مأموریت هایی است که ستاد کل نیروهای مسلح به سپاه و از این طریق به بیمارستان بقیه الله (عج) ابلاغ کرده است.
علیرضا جلالی با برشمردن ویژگی های اورژانس شیمیایی بیمارستان بقیه الله(عج) افزود: فاز نرم افزاری این پروژه از یکسال ونیم گذشته آغاز و از اواخر سال 1393 وارد فاز اجرایی شد.
وی تصریح کرد: پیش بینی اجرای پروژه اورژانس شیمیایی در سه فاز 4، 5، 6 شامل پاراکلینیک، بستری و آلودگی زدایی انجام شده که امروز شاهد افتتاح فاز 4 و 5 این اورژانس هستیم.
رییس بیمارستان بقیه الله(عج) گفت: فاز 6 اورژانس شیمیایی بیمارستان بقیه الله (عج) که به عنوان ویترین اورژانس شیمیایی شناخته می شود، فاز گسترده و فنی با امکانات مدرن آلودگی زدایی است که همزمان با روز پدافند غیرعامل( 8 آبان) افتتاح خواهد شد.
وی انجام پروژه در مدت زمان اندک توسط پرسنل بیمارستان را ویژگی بارز این پروژه برشمرد و افزود: با افتتاح فاز 4 و 5 اورژانس شیمیایی در واقع از یک بیمارستان در مقیاسی کوچک بهرمند می شویم که ظرفیت قابل توجهی را در موضوع تروما به مجموع بیمارستان بقیه الله(عج) می افزاید.
در پایان این مراسم رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور پس از بازدید از فاز 4 و 5 اورژانس شیمیایی از مراحل اجرای فاز 6 و نیز پارکینیگ طبقاتی بیمارستان فوق تخصصی بقیه الله(عج) بازدید کرد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: