کد خبر: ۷۲۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۹ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - 2015August 08
مدیر عامل تامین اجتماعی:
شفاآنلاین:تامین اجتماعی>بیمه>مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: مسوولان اجرایی کشور باید نقدپذیر باشند تا جریان آزاد اطلاعات در جامعه ایجاد شود.
به گزارش شفا آنلاین : سیدتقی نوربخش روز شنبه به مناسبت 17 مردادماه روز خبرنگار در توصیف حرفه خبرنگاری اظهار داشت: خبرنگاری حرفه ای است که رسالت کلیدی در جامعه به عهده دارد و باید به خبرنگاران فرصت داد تا مسایل و مشکلات جامعه را به خوبی بیان کنند.
وی گفت: خبرنگاران ممکن است مطالبی را نگارش کنند که مورد خوشایند مسوولان اجرایی کشور نباشد ولی چون تعهد بزرگتری در برابر افکار عمومی و در قبال جریان آزاد اطلاعات دارند با فشارها و مشکلاتی روبه رو می شوند و ما به عنوان مسوولان اجرایی، باید این نقدپذیری را با جان و دل بپذیریم تا جریان آزاد اطلاعات در جامعه ایجاد شود.
نوربخش ضمن تبریک هفدهم مردادماه به مناسبت سالروز شهادت خبرنگار شجاع و متعهد، شهید محمود صارمی  افزود: این روز، فرصتی مغتنم است تا از جایگاه معنوی و از زحمات بی دریغ اصحاب قلم و رسانه در مسیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه، تقدیر و تجلیل شود.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، مراتب تقدیر و سپاس خالصانه خود را از تلاش خستگی ناپذیر جامعه شریف خبرنگاران به ویژه خبرنگاران بخش های اجتماعی رسانه ها که در انعکاس رخدادهای مرتبط با بزرگترین سازمان بیمه اجتماعی کشور نقش کلیدی و تاثیر گذار داشته و دارند، ابراز کرد.
هفدهم مردادماه سال 1377 محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزار شریف به شهادت رسید. روز 17 مرداد در تقویم کشورمان به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.

ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: