کد خبر: ۷۲۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۰ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - 2015August 07
شفا آنلاین>سلامت>رئیس انجمن قلب ایران گفت: با اتخاذ راهکارهای مناسب و تغییر سبک زندگی می توان میزان شیوع بیماری های قلبی را در کشور کاهش داد.

به گزارش شفا آنلاین-«دکتر فریدون نوحی» در نخستین روز از این کنگره با بیان اینکه برگزاری این همایش در ارائه تازه ترین روش های تشخیص، درمان و پیشگیری بیماری های قلب و عروق موثر است، اظهار کرد: مشهد بعد از تهران دومین ظرفیت تخصصی و فوق تخصصی کشور را داراست و آرزو داریم که با این ظرفیت مناسب شاهد اتفاقات خوب و شایسته بیشتری در سطح کشور باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه بیماری های مربوط به قلب و عروق از مهم ترین و شایع ترین علل مرگ و میر در جهان است، گفت: برگزاری چنین همایش هایی می تواند نقش تاثیرگذاری در ارائه آخرین راهکارها و دستاوردهای پزشکی در زمینه بیماری های قلب و عروق داشته باشد.

دکتر نوحی با اشاره به کیفیت برگزاری این همایش در بیمارستان رضوی مشهد، تصریح کرد: بیماری های قلبی و عروقی دارای هزینه های درمان سنگینی هستند، بنابراین پیشگیری از آن نیازمند برنامه ریزی های ویژه در ابعاد مختلف با همکاری متخصصان قلب و عروق است.

وی در ادامه ضمن تشکر از تولیت عظمای آستان قدس رضوی، در پایه گذاری این کنگره بیان کرد: امید است همدلی و همزبانی افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند، بیشتر شود و شاهد حضور افراد بیشتری از کشور و جهان در این همایش های علمی-تخصصی باشیم.

لازم به یادآوری است؛ بیمارستان فوق تخصصی رضوی تاکنون بیش از 90 کنگره‌ علمی در سطوح کشوری و نیز بین‌المللی برگزار کرده است و هفتمین کنگره‌ بین‌المللی قلب و عروق رضوی را در حالی برگزار می‌کند که در زمینه‌ ارائه‌ خدمات پزشکی و درمانی به بیماران قلبی و عروقی با توجه به برخورداری از اتاق‌های عمل پیشرفته و بخش‌های تصویربرداری مجهز و همین ‌طور برخورداری از کادر درمانی مجرب به عنوان یکی از برترین مراکز مورد نظر توریسم سلامت در بحث جراحی و درمان بیماری‌های قلبی و عروقی در خاورمیانه مطرح است.

 

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: